325demon Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 varme apparatet i bilen fungerer bare på fult, så det må stå på fult eller helt av... noen som vet hva problemet kan være da? bytte regulator kansje? hvor sitter den isåfall? takker så mye for svar!
325demon Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 altså varme og kulde regulatoren fungerer, men ikke farten på luft strømningen..
bmw*327* Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 det skjedde på min e30, bytta brytern, da funka det
Ballder Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Er en elektronisk motstand som mest sannsynlig er deffekt. Søk og finn. E34/39 du har? God dag mann økseskaft... Ser det er e30 ja.
325demon Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 det er en nissan micra:P men regner med at dette er ganske standard?! ja da får jeg vel ta frem måleinstrumentet og feilsøke litt, men takker for tipset!
Ballder Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 det er en nissan micra:P men regner med at dette er ganske standard?!ja da får jeg vel ta frem måleinstrumentet og feilsøke litt, men takker for tipset! Det skulle du ALDRI ha skrevet. Nå blir garantert tråden stengt. Sitter mest sannsynlig veldig nært vifte motoren, vanligvis i kanalen på trykksiden etter viften.
325demon Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 arrester meg:) nissan forumet koster penger nå, så det gidder jeg ikke hehe... men tror jeg skal få det til nå
flonoen Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 nissan forumet koster penger nå WAT. Jaja, er vel kanskje en nissanklubb da, med tilhørende forum?
Ballder Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 arrester meg:) nissan forumet koster penger nå, så det gidder jeg ikke hehe... men tror jeg skal få det til nå Burde ikke være vond og finne i grunn.
oddis Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Poenget er at ved høyeste (raskeste) nivå går ofte strømmen fritt, der den ved lavere nivåer går gjennom resitansen(e) og blir begrenset. Når resistansen blir kaput blir det stillhet (på de nivåer som går gjennom resitansen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå