Turok Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 noen som har erfaring med A-dekk sitt turbo kit til M42 318is? klarer ikke og få sendt direkte link men her er det som står på siden. Turbokit BMW - M42 & 44 Motor Det som følger med er: Turbo T34, med westagate Rustfritt polert manifold, med pakkininger til eksos og turbo. Oljeslanger fra og til turbo med flenser mm. Bensinregulator med trykkmåler (progresiv) med besinslanger og vakumslange og div slangeklemmer. Dumpventil, med flenser og pakkninger. Intercooler. Trykkrør rustfrie og polerte med silicon og klemmer. Prisen 13500kr inkl mva Noen som har erfaring med dette? vuderer sterkt og bygge IS turbo som sakt
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Kan legge ved litt info jeg. Er ikke mange av disse kittene jeg har solgt. Kansje 3 til denne motoren. Pluss en jeg bygde selv. Fungerer veldig bra på disse motorene Vi prøvde førts med tilleggsprut, dette gikk greit opp til ca 0.5-0.6bar så begynte den å fuske litt. Så lagde vi en turbochip til den med 440cc dyser. Ladet da 1bar uten problemer. Var oppe i 1,2 bar til tider, gikk strålende da og. Men den går ennå, har gått med 1 bar i ladetrykk på orginal motor nå i ca 1år Så vis du finner ut at du har lyst på det, anbefaller jeg chip og dyser. Tipper på gode 280hk ved 1bar trykk
Turok Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 ok tusen takk for hjelpen har bare tenkt og kjøre med 0,5 - 0,6bar i ladetrykk, hørt at det skal være ganske greit og kjøre med?
Nøstbakken Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 er desse turbo kit`a til m42 motorene komplette som du selger a-dekk eller er det noko eg må kjøpe utenom .. ??
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 er desse turbo kit`a til m42 motorene komplette som du selger a-dekkeller er det noko eg må kjøpe utenom .. ?? Nå står det jo over her hva som følger med... Pluss at jeg har sagt litt om det, er vel ikke mye mere jeg kan si
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 ok tusen takk for hjelpen har bare tenkt og kjøre med 0,5 - 0,6bar i ladetrykk, hørt at det skal være ganske greit og kjøre med? Dette prøvde vi også med bare litt større dyser og 4bar i bensintrykk, gikk greit men kan ikke sammenlignes med chippen
A1eks Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Hvilken totalpris er det da snakk om med chip og dyser da?
MotorViagra Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Hvilken totalpris er det da snakk om med chip og dyser da? Vanligvis 18900 men er jo noe å gå på ved kjøp av alt dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå