takaasen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 10800+500=11300sek x 0,77=8701nok*1,25=10876nok+hva tollen skal ha. rundt 11000. eller kjøre til sverge. men det driter vel jeg i. jeg spør i gjen hvist jeg bruker m42 2,04 liter med garret GT 3071R 84 trim med A/R 0,64 når kan jeg regne med og oppnå 1 bar. ved 4000 Rpm? s14 fek cossi ?
a.nilsen Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Spørs jo på resten av oppsettet på motoren men har sett papir på de på YB cosworth hvor momentet drar rett i været ved 3500 og fullt trykk (1,6-1, ved ca 3800. Men med .63 hus. .82 blir nok stort men bare å bytte eksoshuset.
takaasen Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Spørs jo på resten av oppsettet på motoren men har sett papir på de på YB cosworth hvor momentet drar rett i været ved 3500 og fullt trykk (1,6-1, ved ca 3800. Men med .63 hus. .82 blir nok stort men bare å bytte eksoshuset. Takker. kan sikkert fynke med 4000 så lenge jeg skal bruke den som banebil. får bare bestille nytt 0,64 Hus hos ATP. få porte toppen og lage et bra grenrør. har også funnet turbo kam hos vac. edit. Oppdaget en ting min turbo er en spes type gt3071r ha mindre eksos turbin en den andre vanlige gt3071r, jeg har 56,5mm (84 trim )mens den andre har 60mm (90 trim). altså mindre masse rasker spool.
Turbo-Tommy Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Oppdaget en ting min turbo er en spes type gt3071r ha mindre eksos turbin en den andre vanlige gt3071r, jeg har 56,5mm (84 trim )mens den andre har 60mm (90 trim). altså mindre masse rasker spool. Er villig til å vedde penger på at forskjellen i spoolup på de to turbinene er ekstremt minimal. Ikke noe du vil kjenne hvertfall. Og du vil maxe turbinen litt tidligere om den er mindre. Men neppe noe problem på 1-1.2bar.
takaasen Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 fant veld svare jeg letet etter på m42 forumet. motoren er rett i underkant av 2 liter og med samme turbo med A/R 0.64. etter det jeg klarer å se, så har han trykket ved ca 3800.rpm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå