nbnilsson Skrevet Mars 3, 2009 Share Skrevet Mars 3, 2009 Har to 285/30-20 nankang ns2 dekk til overs da jeg syns det ble for mye gummi på dem til min bmw. Dekka er kun brukt på siste vålertreffet i høst og litt etter det....De er skjevslitte 4 mm sånn ca på innsiden og så godt som nye fra midten og ut Selges eller byttes i to kasser tuborg kan fraktes mellom tynset-oslo etter avtale pm/ring eller sms 92 85 13 54 mvh benny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Halla! Du gidder vel ikke å sende til Tromsø? Hvor mye for dekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 500kr pluss eventuell frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 500kr for dem så tar jeg dem! passer dem sedan eller må disse sitte på SUV biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... ;username= De sitter påmontert denne bilen på bildene så no suv dekk er det ikke.. Selges pga at JEG syns det blir for mye gummi... skal ned igjen til 25 profil som passer mye bedre... Kan fraktes ned til oslo helt gratis den 30 mars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 da tar jeg dem 30 mars:) var dette bak eller foran? Regner med dette er bakdekk..hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2009 Dette er nok bakdekk ja... send meg tlfnr ditt på pm så kontakter jeg deg når jeg er på tur med dekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Da takker jeg for en hyggelig handel av dekk som var i bedre stand enn beregnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Gidd ikke selge no dritt vettu bra du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 vel til den prisen trodde jeg de var ganske så slitte men ble overrasket Du får kose deg videre med bilvaskingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå