AlXz Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Har endel dører til E36 Sedan stående som tar plass. Kan selges komplette, eller i deler. ALLE SKAL VEKK! Høyre framdør, Alpinhvit: Venstre framdør, Alpinhvit: Venstre bakdør, Alpinhvit: Venstre bakdør, Alpinhvit (NR2): Høyre bakdør, Alpinhvit Høyre bakdør, Brokatrød metallic: Venstre bakdør, Brokatrød metallic: Høyre bakdør, Lagunengrønn metallic: (Fargekode: 266/6) Venstre bakdør, Lagunengrønn metallic: (Fargekode: 266/6) Venstre bakdør, Diamantsvart metallic (Fargekode: 181/9) Venstre framdør, Diamantsvart metallic Fargekode: 181/9) Diamant svarte dører (Diamantswartz metallic 181/9) - Venstre dør fremme - Venstre dør bak Brokatrøde dører (Brokatrot metallic xxx/x) - Venstre dør bak - Høyre dør bak Alpinhvite dører (Alpineweiss xxx/x) - Høyre dør fremme - Venstre dør fremme (2stk) - Høyre dør bak - Venstre dør bak (2stk) Lagunengrønne dører (Lagunengrün metallic 266/6) - Venstre dør bak - Høyre dør bak Kan også selge kun deler som - Vindu - Låskasse - Dørhåndtak - Stag til lås / håndtak - Sentrallåsmotorer - Låssett (sylindere + nøkler)
AlXz Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 har du en rustfri h-fordør? så kjøper jeg Har ikke 100% rustfri, dessverre. Har nå solgt: Diamant svart høyre framdørHvit høyre bakdørLagunengrün høyre framdør
bmwJon Skrevet Mars 22, 2009 Skrevet Mars 22, 2009 hey, har du dørstopper til v.bakdør?...min er begynt å skrike så jævlig:P
AlXz Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 hey, har du dørstopper til v.bakdør?...min er begynt å skrike så jævlig:P Jepp.., pm
AlXz Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 BUMP! Skulle gjerne hatt litt mindre dører og litt mer plass her nå
bmwJon Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 hei, har vel ikke igjen en h. framdør og bakdør vel..helst svart:?
AlXz Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 hei, har vel ikke igjen en h. framdør og bakdør vel..helst svart:? Har ingen høyre framdør dessverre. Kun vindu og innmat fra den. Har høyre bakdør...
AlXz Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Oppdatert lista i første post. (Fjernet solgte dører fra lista!) Må ha vekk litt dører her nå Trenger plassen til annet!
AlXz Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Ingen som trenger dører eller vinduer?? Har alt annet av innvendige deler også! Bilder har jeg på pcen, så sender til de som ønsker. Går rimelig pga opprydding. Ligger deler så å si over alt!
AlXz Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Trenger el-heis yil bakdorene hvis du har. Dessverre.., er nok bare "sveiveheiser" her
AlXz Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Nå ligger det bilder av nesten alle dørene her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17521852 KOM GJERNE MED BUD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå