Tore Diesel Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Var sikker på at jeg trengte ny tenningslås, men selvfølgelig var det "akselen" innom tenningslåsen som var knekt. Så jeg må sannsynligvis bytte hele rattlåsdelen, noe som sikkert er et helvete
AlXz Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Var sikker på at jeg trengte ny tenningslås, men selvfølgelig var det "akselen" innom tenningslåsen som var knekt. Så jeg må sannsynligvis bytte hele rattlåsdelen, noe som sikkert er et helvete Har komplett rattstamme med alt
Schnapse Skrevet Mai 23, 2009 Skrevet Mai 23, 2009 hvor mye skal du ha for vindusveiv mekanismen til fører dør?
stianly Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 skal ha for dørtrekk venstre + høyre framme. hvis du har
AlXz Skrevet August 9, 2009 Forfatter Skrevet August 9, 2009 skal ha for dørtrekk venstre + høyre framme. hvis du har Har i blått ihvertfall. Til alle dører. Har muligens noen i sort også. Men dørene som hovedsakelig selges her
stianly Skrevet August 9, 2009 Skrevet August 9, 2009 men hvis du har send me pm da;) må ha skjønner du
AlXz Skrevet August 10, 2009 Forfatter Skrevet August 10, 2009 Pm sendt Ingen som trenger dør??? Merkelig... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå