Gå til innhold

Kamera, laptoper, mp3spiller, gps +++ selges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topicen sier, har mye rart til salgs! Aksepterer kun forskuddsbetaling da tingene blir solgt billig!

Acer 12,1" Laptop Aspire 2920Z - Intel Pentium Dual-Core T2330 1.6 ghz, 1MB L2 Cache. Pent brukt, ca 1 år gammel. Selges for 2500,- OBS: Lader følger ikke med. Kvittering fra Telebutikken, kjøpt Januar 08.

GPS:

TomTom One XL Europe (Norden + Vest Europa), veldig god GPS! Litt over ett år gammel, beste GPS`en jeg har hatt. Selges for 900,-Er verdt hver en krone! Kostet over 3000,- ny. Lader og Holder følger med.

Garmin Nuvi 200 - uten holdebrakett. 300,- Lader følger med.

Canon IXUS 800iS Digitalkamera med batteri,,abel og 1gb minnekort. Lader følger ikke med. 400,- Kameraet er slitt, men virker

veldig bra!

Canon 400D Speilrefleks. Original eske med alt tilbehøret som fulgte

med er der. Minus deksel til kameraet og minnekort. Pent brukt i 1 år.

Kupp-Pris: 2200,- SOLGT

Handsfree: Jabra JX10 - 300,- Original i eske, Testvinner! Alt tilbehør, docking, billader, lader osv. SOLGT

Nokia 6267 i topp stand, lader følger med. Nokia N73 følger med på kjøpet. Aner ikke om den virker. 1000,-

Creative MP3 spiller med Koss PortaPro Headset. Ca ubrukt begge deler, Mp3 spilleren takler flere formater, video, bilde osv. Genial sak! Samlet pris 800,- (16GB)

Kenwood CD Spiller. Kommer opp at du skal trykke en en kode ved oppstart. Aner ikke hvor koden er, fulgte med en bil jeg kjøpte for et par år siden. Selges 200,-

DLink Trådløs router. Uåpnet i eske. Nypris Telebutikken 898,- Selges for 350,-

Om noen ønsker enkle telefonnummer så kan det også skaffes.. Send PM.

Skrevet

Fordi jeg har en 17" acer selv som jeg har ødelagt laderen på, og trenger dermed den selv. Angående Ixusen så finner jeg ikke igjen laderen.

Skrevet

Bumper denne! Her kan dere gjøre kupp folkens!

Skrevet

Nokia 6500 - Black - Ingen operatørlås, fungerer som den skal. Kommer i eske med originalt tilbehør.

1000,- Inkl. frakt

Skrevet

Hei, de er på vei til deg, skal sende deg pm med sporing!

Skrevet

Hei, gpsen ble sendt på lørdag.. og det var forresten en nuvi 250 og ikke 200. Går det bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...