Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt problemer... når den starter, ligger turtallet på 2000, men synker når det gasses.sånn er det helt til den blir varm, da synker det igjen, men når jeg gasser på da, så kveles motoren... når jeg gasser så går den ikke ordentlig opp i turtall heller, den går hakkete, og det tar lang tid før den drar på.. når den er driftsvarm går den bare til litt over 3000 før den synker til 500 og kveles...

ligger noen videoer her så dere kan se hvordan motoren er!

http://www.youtube.com/user/AleksanderKalleberg

her er tomgangen når den starter:

2xpkjj9rq90ny86j5x38.jpg

Skrevet

har du prøvd å rense tomgangsregulatorn? er sikkert full av dritt! eller så kan den være utslitt.. vist du har noen som har likens motor ta å prøv den.. har vært borti det problemet med min. badet den med witesprit. å da var den go! :D

Skrevet

ser du har kn filter på... lmm de har en tendens til å gå fortere i stykker..

med du kan jo prøve å plugge ut lmm, bytte plugger plugge ut temp giver (den blå som er i front med dyse rekka) eller vis du kjenner noen med samme type motor så kan du jo bytte hjerne, lmm osv...

Skrevet

ja viss du ikke bor så langt i fra så er det bare og komme og teste med deler fra meg;) har du prøvd og bare rense alt da? dyser tomgangsregulator osv? virker som om den får for mye bensin.

Skrevet

har du sjekka fordeler lokket og rotorn? eller er det lenge sia du har skiftet det? hadde samme feiln på min mercedes 190 e 2.6... fikk ikke start på den når den var varm... men slepte jeg den igang gikk den. men da måtte jeg holde den på 1000 rpm får å holde den i live... pga at d hva sprekke i fordeler lokket.. ta å prøv å sjekk d!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...