TDV Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hei kan noken ta bilder av den boksen som styrer vinduer og takluke. eventuelt kor den står?
birken85 Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 ja det er helt dødt. har du sjekket sikringer osv?? skriv litt mer utfyllende så er det litt enklere for oss her og svare deg
SpiderPig Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 låner topicen litt, takluka mi virker sånn 1/6 del av gangene jeg kjører. hva kan være galt?
AlXz Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Er komfort relé-et som styrer når vinduer og takluke (om det er elektrisk) skal ha strøm. Komfort relé-et er blått og sitter plassert ved rattstammen (under panel over beina..) Var ihvertfall sånn her på min 93mod E36 325. Er jo mulig det er noe feil med signalene til relét som kommer fra sentrallåsstyringen også...
TDV Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 Ekje so mykje meir å sei;) ja sikringer er jo første pri. ingen av bruterne fungere. skal få sett på delle blåe Comfort releet i morgen. har en 94 mod 316i
Thor-Eivind Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hadde samme problemet på min 320, Da gikk jeg under rattstammen og fant det blå releet som styrer vinduene. Åpna releet og fant ut at det var ett brudd på kortet. lodda sånn at det ble kontakt igjen så funka det ^^
Winther Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hvis rm modulen\kasseten under baksete? er den løs så vil ikke takluka eller vinduene fungere
AlXz Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hvis rm modulen\kasseten under baksete? er den løs så vil ikke takluka eller vinduene fungere E36 har ikke noe under baksete som e34...
TDV Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Det var det Blåe Comfort Relèet. En tur med loddebolten så var dette på plass;) takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå