duemorty Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Jeg lurte på om det var noen mulighet til å stramme girspaken min da den er begynt å bli litt slakk..Takker på forhånd
TheBirg Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Da må du vel til med å bytte foringer\lagere i overføringen under bilen.
TheBirg Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Det finnes værre jobber vel. Med Haynes reperasjonsbok og nye foringer så burde det gå greit.
Torminator Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hadde samme problem på min, og byttet girstang (greit hvis kula på den begynner å bli slitt), den hvite ringen låseringen rundt kula og den bakre foringen på "støttestaget" til giroverføringa. Ble som natt og dag! Hadde også kjøpt de foringene på girkassa men de var så og si umulige å få byttet uten å demontere mellomaksel og eksos og muligens senke ned girkassa og orket ikke dette, men hvis du vil ha det 200% bør du bytte disse også... Å bytte de andre som jeg byttet gikk som en drøm!
Olelink Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Som de andre sier her så må du nok bytte foringer, ligger en del bilder i GT tråden min fra da jeg bytta på GT'n. Grei jobb men du må som sagt av med eksos for å bytte de foringene som sitter på kassa noe du ikke må gjøre men som absolutt er verdt det Ikke sikkert du trenger å bytte girstanga da kula kan være både av metall og plast, er den av plast så bytt den. Du trenger; 1stk nr.7, 1stk nr.4, 1stk nr.2, 1stk nr.12, 1stk nr.15 og 4stk nr.10. Kan også være greit med 1stk nr.11 i reserve om den er deffekt eller forvinner under jobben. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/j/p/227.png
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå