Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde samme problem på min, og byttet girstang (greit hvis kula på den begynner å bli slitt), den hvite ringen låseringen rundt kula og den bakre foringen på "støttestaget" til giroverføringa. Ble som natt og dag! :D

Hadde også kjøpt de foringene på girkassa men de var så og si umulige å få byttet uten å demontere mellomaksel og eksos og muligens senke ned girkassa og orket ikke dette, men hvis du vil ha det 200% bør du bytte disse også...

Å bytte de andre som jeg byttet gikk som en drøm! :)

Skrevet

Som de andre sier her så må du nok bytte foringer, ligger en del bilder i GT tråden min fra da jeg bytta på GT'n.

Grei jobb men du må som sagt av med eksos for å bytte de foringene som sitter på kassa noe du ikke må gjøre men som absolutt er verdt det :)

Ikke sikkert du trenger å bytte girstanga da kula kan være både av metall og plast, er den av plast så bytt den.

Du trenger; 1stk nr.7, 1stk nr.4, 1stk nr.2, 1stk nr.12, 1stk nr.15 og 4stk nr.10. Kan også være greit med 1stk nr.11 i reserve om den er deffekt eller forvinner under jobben.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/j/p/227.png

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...