tommyfo Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hei, jeg er på jakt etter noen bakfjærer som senker 10-15mm til E36 Touring. Samme fjærer bak på touring og cab? Alle cab originalt senket? Hvis ja på begge disse spørsmålene skulle det jo bli litt lettere å få tak i fjærer, noen som kan bekrefte?? Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Siden alle e36 med unntak av compakt har samme bakstilling og vektfordeling 50/50 så kan du fysisk sett bruke hvilken som helst fjær fra hvilken som helst e36, det jeg ville sjekket opp er om Touring har lov til å laste mere i bagasjen enn andre e36. Hva med juster bare fjærer bak da? jeg veit FK leverer kun bakfjærer med justerings kopp til e36 touring og da får du den høyden du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 Prøve å sjekke lastevekt, må bare ha tak i et cab-vognkort... Men cab er originalt senket med M-tech understell? Takk for tipset mht FK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg er på jakt etter nøyaktig det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Her er vognkortet til min gamle e36 m3 cab. http://www.synkarion.no/R20060801/?Kjennemerke=bp30003 Orginal bakfjærene til denne er akkurat like de orginale m-tech fjærene til e36 touring. Samme lengde tykkelse og merking.. Mulig jeg har fjærer liggende en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Og her er vognkortet til en e36 touring.. http://www.synkarion.no/R20060801/?Kjennemerke=ne87582 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Her er vognkortet til min gamle e36 m3 cab.http://www.synkarion.no/R20060801/?Kjennemerke=bp30003 Orginal bakfjærene til denne er akkurat like de orginale m-tech fjærene til e36 touring. Samme lengde tykkelse og merking.. Mulig jeg har fjærer liggende en plass... Goodie, venter i spenning på om du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Np har jeg fått prøvd med M3 Cab bakfjærer, og bilen ble betydelig høyere enn originalt Den ble såpass høy bak at det i kombinasjon med 30mm senk foran bare ser dumt ut. Kan nevne at jeg tidligere har målt høyden med originalfjærer, og den hadde normal høyde. Tror det blir bestilt nytt 30/15mm senkesett fra Weitec da i nærmeste fremtid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 Pussig, kan ta et bilde av touringen med m3 cab bakfjærer som står her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Bilde av bilen med originale fjærer bak: Bilde med M3 Cab fjærer og M-tech dempere: Er jo fornøyd med stivheten i fjærene, men hadde jo håpt at bilen skulle bli litt lavere. Kan se ut som om jeg har fått tak i originale M-tech bak-fjærer tilhørende touring, må vel prøve å se om det blir bedre tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Merkelige greier, mine fjærer var helt like. Samme tykkelse, merking og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 På bilde 1,hvor mye har du senket foran og med hva?Går det ann å bare senke foran og ha original bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 På bilde 1,hvor mye har du senket foran og med hva?Går det ann å bare senke foran og ha original bak? Er 30mm Weitec foran på begge bilder. Er jo ingen problem å gjøre det, men bilen blir jo litt merkelig på en måte, litt stiv foran og myk bak.. Dog er ikke disse Weitec-fjærene så veldig stiv, men såklart noe mer enn originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Har nå bestilt Weitec 30/15, så da blir det vel bra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå