knoote Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 slo på vindus spylern i dag.. og fikk meg en sikkelig overaskelse.. vindus spylern tømte tanken og viskerene sluttet ikke før jeg stoppet bilen. kan det være rele som har hengt seg oppe... eller er det noe annet? og kor står det rele plassert!
knoote Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 finnes det noe rele til vindus spylern? og kor i f sett den
knoote Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 vest brytern e kaputt.... vil den kun funger som på knapp? før å slå den av må e slå av teninga på biln!
Ballder Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 På min 88 mod fant jeg ett rele på innsiden av høytaler/sparkedekselet foran førerdøra. Fikk jukka/slått litt på det, så fikk jeg spyleren tilbake. Eller det vil si at den spylet aldri det første halve året jeg hadde den, men pusseren gikk som vanlig ved betjening av spaken for det.
knoote Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 ska se etter om at jeg finner et rele der. begynn å bli lei av å fyll på spyllevæske som bi unødvendig tom!
knoote Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 fant ingen rele der... kun en kontakt der d går ann å sett inn et rele.... har bere hadt biln i 2 uke så om gamel eiern har plokka den ut.. veit e ikke... men vest han har tatt bort rele.. da ska no vindus spyllern ikke virke!
Ballder Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Måtte i såfall stikke hånda litt opp for og få tak i det releet. Ser det ikke, men hos meg satt det to stk releer oppi der.
knoote Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 fant 2 stk releer der ja. plokket ut begge 2. samme feiln er der ennå. men e fant et rele i sikkrings boksen frame. tok ut et og da stoppet vindus spyler motorn. og ei lita stund etter stoppa viskern. men samme feiln kom når jeg skiftet til en ny! skjønner ingen ting lenger!
Kash Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Stikk til nærmeste hogger og bytt selve viskerbryteren, hvis de er litt ålreite lar de deg prøve en for å se om det løser problemet før kjøp, verdt et forsøk.
knoote Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 får no prøv å sjå på hendeln. plokk den sund å mål å forsk litt på den. men d som e rart.. e jo d at når e slår av teninga stop den jo og når e slår på teninga e alt i orden.. helt til e test vindus spylern! men alt anna funka no!
knoote Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 tok bort et rele i motor rummet. som jeg ikke kunne se at d var til noe annet! no funk den som den skal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå