Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge mitt Brembo 330mm bremsekit til E30 M3. Det er kun frambremser, og de er 4 stemplet. Nypris på dette var 18 000,-, og det er helt ubrukt og ligger fortsatt i orginaleske.

Ny pris; kan selges for kr. 12000,- + frakt.

Noen bilder av dårlig kvalitet..:

0u465dd2z3mqat4rqnmf.jpg

e2i3ilex9k67hc7svzib.jpg

wzwoqr5un559h9nzbs0d.jpg

rac0875xai0aixfgt2h3.jpg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, det går, men det spørs litt på utformingen av felgen bak. Det bør være plass til kalipper pga tykkelsen. Hvilke felger har du?

Skrevet

1 cm er jo litt, men det blir vanskelig å svare på for meg konkret, da jeg ikke har prøvd de selv på bil.. Det er nok det kittet du linker til, selv om de bruker et missvisende bilde. Det bildet er nok av et bremsekit til en annen type bil.

Skrevet

Garantert ingen umulighet, men det er nok stor sjanse for at du må få laget noen braketter eller spacere. Jeg vet dessverre ikke hva du spesifikt på gjøre.

Skrevet

Det går bra skal jeg tro. Har 330mm Brembo kit på min. 17" vinterfelger med 5mm Spacer. Sjekk på bildet, litt dårlig men bedre en ikke no. Jeg er meget fornøyd med Brembo :wink: Det som trenges for å stoppe galskapen :P hehe

2r9ob1gkfof16x3gvkg2.jpg

Skrevet

Jeg skal ha noe som er litt grommere (les: dyrere..) ja. Litt usikker på om de er TÜV-godkjente, men tviler egentlig på det. Det spiller nok ikke så stor rolle for de fleste vil jeg tro. Kan være interessert i bytte, men er mest glad i penger.. :wink: Hva har du?

Skrevet

hehe, er en fordel at de er godkjente når jeg skal vise m3'n nå. men kan jo bare vise den med 3.2 m3 bremsene....

har jo en helt ny sparco evo stol, noen felger til m3...

har jo en pick up å da;)

Skrevet

Du får montere disse etter visning da vettu.. :wink:

Jeg har 5-6 sett med felger til min, og jeg har også 2 stk. nye Sparcostoler liggende, så det er dessverre ikke interssant med det i innbytte.. :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...