Xsess Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Har problemer med sentral låsen, sikringa på 10A går så fort man setter den inn, el vinduer fungerer heller ikke siden de er på samme krets? Noen som har hatt samme problem og har noen tips om hvor jeg skal starte søket?
Rayman Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Lukk opp bakluka di og sjekk den ledningsklysen så går inn i den, er eit problem at det blir kortslutting der etter litt slitasje.
Xsess Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Skrevet Mars 4, 2009 okei, skal ta en titt på det ja, da sentral låsen fungerte som den skulle foran, så hadde jeg problemer med baklukelåsen, så høres ut som en plan
Gisse86 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hadde akkurat samme problem som deg en stund, men etter at jeg bytta et baklys som hadde gått har problemet uteblitt, er ikke sikker hvilken pære jeg bytta men er tydeligvis noe med strømmen til baklysa som gjør at du knekker sikringer, sikringene mine gikk også med en gang.
///MFosse Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Elektrisitet + E36 = Krasj Er så aaalt for typisk problem
Boen Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Lukk opp bakluka di og sjekk den ledningsklysen så går inn i den, er eit problem at det blir kortslutting der etter litt slitasje. Jeg henger meg på Rayman. Høres ut som ledningsbrudd i bakluka. Hatt samme feil selv, og da spiste den sikringer. Er det her feilen ligger så er det i det minste lett å fikse:)
kristols Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Ditto! Bare å håpe feilen ikke har spredd seg videre i ledningsnettet..
Spiritus Sancti Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Ditto! Bare å håpe feilen ikke har spredd seg videre i ledningsnettet.. Som det hadde gjort på min.. 10 timer å finne hvor feilen var og 20 timer å reparere ledningsnettet.. Jeg holder en finger på bakluka jeg også..
kristols Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Som det hadde gjort på min.. 10 timer å finne hvor feilen var og 20 timer å reparere ledningsnettet.. Jeg holder en finger på bakluka jeg også.. Cool Samme hadde det på min, toast alt av kabler helt fram til distribusjonen under sparkepanelet ved rattet... (se link i signaturen min for bilder av rep). I min hadde det gått så langt at det var antydning til kabelbrann under førersetet, som heldigvis aldri brøt ordentlig ut fordi smartingene som tectylerte bilen hadde glemt tette et hull i "fotbrønnen", og vann hadde kommet inn (teppet var helt vått). Fiks det mens du kan:D
badsha Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 faen da stemmer det at jeg ikke er den enseste!!!! sentral låsen funka på min oxo men bagasjelokket av og til, så det er kortsluttning i den dritt klusa da?? hvordan fikser man det da??
Glennski Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 faen da stemmer det at jeg ikke er den enseste!!!! sentral låsen funka på min oxo men bagasjelokket av og til, så det er kortsluttning i den dritt klusa da?? hvordan fikser man det da?? Bare fjern krympestrømpa fra ledningene også ser du hvilke ledninger som har røket eller kortsluttet. Så kjøer du noen skjøteklemmer på biltema. Så setter du igang å skjøte. Så teiper du over hele klysa med sort elektriker teip når du er ferdig Dette gjorde jeg på min når sentrallåsen på bakluka sluttet å fungere og det har holdt snart i 1 år
badsha Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hmmm ja har tenkt det, men hva hvis problemet ligger litt lemnger inn ved den klysa der den går inn på venstrebaksjerm? mulig å dra ut ledninjgen derfra hvis det går inn i baksjermen da?
Glennski Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 hmmm ja har tenkt det, men hva hvis problemet ligger litt lemnger inn ved den klysa der den går inn på venstrebaksjerm? mulig å dra ut ledninjgen derfra hvis det går inn i baksjermen da? Hvis du tar bort teppet og plastdekselet i bagasjerommet på venstre side, så ser du ledningene som går opp og ut i venstre bakskjerm. Her kan du eventuelt dra de ut for å få litt lengde på ledningene hvis de må skjøtes.
kristols Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Eventuelt har Koed.no reperasjonssett: https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_4132
Xsess Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Okei, det har skjedd ting siden sist, som ikke hører hjemme i denne tråden her, så jeg har ikke hatt tid til å se på dette enda, har hatt problemer med fryst frostvæske(ja, skulle bytta før vinteren). Og det har fungert bra etter jeg fikk tint bilen og bytta veske, men nå har den stoppa helt, når jeg vrir på tenninga så rykker det såvidt det er i starteren, og det skjer ikke noe som helst, og det er ikke strømmen som er problemet, litt usikker på hva jeg skal starte med her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå