Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter mange kvelder i garasjen med div montering av nye deler og datasprut var det klart for 1 test tur.. alt var klart (trodde jeg)

har hatt bakluken oppe mens jeg har hatt strøm på bilen, skrudde derfor ut bryteren til lyset. Klar for kjøretur som jeg var sjekket jeg batteripoler etc i bagasjen og klasket igjenn. har sentrallås men får selvsagt ikke opp bakluka nå som den bryteren indikerer at luka allerede er åpen, så da er bensin lokk og bagasjerom låst og jeg får det ikke opp:(

hvordan løser jeg dette?

ellers gikk test turen fint uten noen lekkasjer eller andre problemer:)

Skrevet

må veil gå ann å drike den opp forsiktig veil .. dritt i låsen bare du ikke øydelegger luken .. lett å få tak i lås :) men er det sånn inngang i armlenne i baksete ditt ? sånn som på e34 kan prøve å komme deg inn der med noe å få opp ..

Skrevet
må veil gå ann å drike den opp forsiktig veil .. dritt i låsen bare du ikke øydelegger luken .. lett å få tak i lås :) men er det sånn inngang i armlenne i baksete ditt ? sånn som på e34 kan prøve å komme deg inn der med noe å få opp ..

nei var hel plate bak rggen i denne bilen :( prøvde å dirke fra skilt lyset også uten å lykkes

Skrevet
demonter deksel i bagasjerommet og dra i "stangen" på låsen så åpner det seg

og hvordan kommer eg meg inn der i en 2 dørs e30?

Skrevet

du har en vegg bakom baksetene som består av 3 tynne plater. disse er kunn punkt sveiset.. slå disse ut og send en liten pjokk inn med et skruvjærn. så går det.. gjorde det på min 86 mod

Skrevet

mine andre e30 har skipose hull.. denne har ikke.. hele veggen er punktet nede bare.

må vel gå å lure sentrallåsen? hadde håpet å slippe å ødelegge for mye.

Skrevet

siste ut veg kan jo være vist du har eksta bak lys .. en kompis av meg gjorde nett det du gjorde .. og han fant ingen anna ut veg en å knus/focke lyset bak sånn at han fikk en hand inni og fikk opp .. men det ville eg ha gjort i siste ut veg vist du skjønner ? vist ikke andre har noen gode tips .. sia er surt å knuse noe :(

Skrevet
siste ut veg kan jo være vist du har eksta bak lys .. en kompis av meg gjorde nett det du gjorde .. og han fant ingen anna ut veg en å knus/focke lyset bak sånn at han fikk en hand inni og fikk opp .. men det ville eg ha gjort i siste ut veg vist du skjønner ? vist ikke andre har noen gode tips .. sia er surt å knuse noe :(

den må vurderes hehe.. er strøkne orginal sota lykter på den..

Skrevet

Ville heller ødelagt platen bak setene enn å knuse lykta, hvis platen er punktsveiset nederst skal det ikke mye til. Og hvis du vil ha den punktsveiset igjen så koster det deg nok ikke mange kronene å finne en som gjør det for 200kr

Skrevet

Kan jo også eventuelt ta låsen, får helt ny lås til sentrallås på koed til 500kr.

Eller så kan jo det med å få åpna di punktene være det billigste, men mulig noe knotete..

Lykke til værtfall

Skrevet

Brukt er å fraråde da man plutselig sitter med flere nøkler enn nødvendig. Jeg betalte 700 for fabrikk ny, kodt til min nøkkel (chassi ), 700 kr. Blir ikke fattig lus av å kjøpe "rett utstyr" etter en så uheldig episode. Ellers har du fått pm, e30tic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...