ChrisAppelsin Skrevet Mars 4, 2009 Skrevet Mars 4, 2009 Hei! Skal kjøpe bilstein b8 sprint og h&r fjører til min e28 525i 1986 mod, han jeg handler sier at fjørene er 2,5cm senk og at den blir likt forrand som bak. Demperne er 40mm kortere enn orginalt. stemmer dette? 2,5cm total senk inkl dempere, hvar jo ikke mye.. noen av dere som har bilder med dette? ville vel egentlig hatt mer senk når jeg først punker ut... hva syntes dere om dette oppsettet? vil ha det bra stivt, som kan brukes litt på bane, men mest vei. noe tips vilel vært flott:)
Trond.S Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Hei!Skal kjøpe bilstein b8 sprint og h&r fjører til min e28 525i 1986 mod, han jeg handler sier at fjørene er 2,5cm senk og at den blir likt forrand som bak. Demperne er 40mm kortere enn orginalt. stemmer dette? 2,5cm total senk inkl dempere, hvar jo ikke mye.. noen av dere som har bilder med dette? ville vel egentlig hatt mer senk når jeg først punker ut... hva syntes dere om dette oppsettet? vil ha det bra stivt, som kan brukes litt på bane, men mest vei. noe tips vilel vært flott:) Jeg har det på 528'n min og er veldig fornøyd med det. Den er passelig stiv til hverdagsbruk og du kan kjøre fort på bane om det er ønskelig også. Så du kjøre mye bane ville jeg satsa på stivere stabstag også. Bilen din har vel ikke stabstag bak den? Er ikke så mye annet som slår et Bilstein/H&R sett når det først skal senkes og brukes både på vei og bane. Den virker litt høy i begynnelsen men de synker samme litt etterhvert og blir seende bra ut. Ta en titt på bilen til Rune med sånt sett: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105973 Hilsen Trond
E28 TURBO Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Ikke lavere enn 40 40 iallefall. Da vil du slite med å komme fra:-)
knut_olestad Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 Er ikke H&R fjærene 30/15 da? Er jo det som er oppført i katalogen deres. Jeg kjører med det senkesettet koed selger, 45/35 samt Bilstein og Powerflex, er utrolig fornøyd med det, utrolig fast og fin. Har ett sett M535i stabstag som skal på også
ChrisAppelsin Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Skrevet Mars 5, 2009 Handler i sverige og der skal de ha 7100 inkl frakt og moms (har hytte der) ikke gæli pris det... han sa at h&r kunn leverer 25mm rundt om... trur jeg går for dem. takk for gode svar folkens. (senk på bildene ved link så meget bra ut, gleder meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå