GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 1985 mod e23 3,4 tubo 300hk ++ eu ok med skilt vurderes solgt eller byttes i noe gromt. noe skadet i front. ellers pen. byttet nivåregulering bak, fjærben venstre foran. ellers ingen ulyder. kommer bilder. gi bud. over 35k Geir Andre / 45 24 86 06 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Vanskelig og gi bud uten bilder gitt. 0 prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 km stand? prisantydning? rust eller feil? og til slutt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 nei men du vet kanskje hvor vanskelig det er å få tak i denne motoren som er i god stand? er vel ikke bilen som er så viktig her:) km: 240.000 litt rust nederst ved innerskjerm foran, ikke noe alvorlig, litt rust ved hjulbuer bak. ikke mye. varmeapperat vifte virker tidevis. lite rust til å være så gammel:) bremsekalippere foran er skiftet for ikke lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Siden du ikke kommer med noen prisantydning byr jeg 10000 hadde passa fint i 535'en den motorn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 da sier jeg bump:) kommer bilder i kveld. er veldig intr. i bytte i grom e34, e28 osv.. til de som ikke vet så må man punge ut mange penger på en motor for å få samme effekt som m106 motoren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Jeg er veldig nysjerrig på hva du forventer av pris og ikke minst hva du tror denne motoren er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 i forhold til hvor mange m106 det er på markedet så synes jeg oppimot 40k er fair. det er MYE motor og bil med skilter og eu ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 latomat? Bytte i mc, med mellomlegg fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 745 ble aldri levert med manuel. trenger en bruksbil, ikke sykkel, ellers takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 745 ble aldri levert med manuel.trenger en bruksbil, ikke sykkel, ellers takk:) neinei, men noen bygger om:) Ok, men da så. Lykke til med salget =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 jepp. suverent å sette på den getrag 290 kassa som ligger til salgs nå så sett dette i en e28 eller lignende. rå banebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 bilen bør no helst forbli hel og heller bli restaurert! får du knipsa noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 se om jeg rekker det i kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 hmm. nå blei jeg intr er du i drammen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg