Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2livebilde2.jpg

Sommertreff er sikkert kjent for noen av dere da det er det største biltreffet i NordNorge allerede. Vi arrangerer i år også banekjøring med TimeAttack, Breisladden og 201m dragrace blant annet og i tillegg har vi satset stort på underholdningsbiten på kveldene. På fredag og lørdag blir det konserter med blant annet Karpe Diem og Turboneger. Det blir også serveing utover kveldene. Merk at dette ikke er på samme området som bilene står, men et inngjerdet område et par hundre meter unna hovedinngangen til banen.

BMW Car Club Norway har egen stand midt i depotområdet også:)

Sett av helgen 12-14 juni for en tur opp (eller ned) til ACR!

Hadde vært helt supert om de av dere som er på Facebook hadde meldt seg på her: http://www.facebook.com/home.php?#/even ... 6131310513 og invitert alle vennene sine :lol:

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Utrulig nok så var det ledige rom på Meyergården. Da tar jeg meg en tur denne helga :)

Om du har bilen Dan? Klart du har, kan jo ikke selge den beste bilen!?

Ja de åpner nok Sommerhotellet sitt tidlig denne gangen også for å få plass til flere folk. Det var fullt for en stund siden, men hørte at det plutselig ble masse plass, og det er jo bra.

Skrevet

Ha! Skal så være med på dette... Vet dere om Espen Nikko har solgt S4`en sin og kjøpt A5`en han snakket om enda? Må bare prøve meg på å måle krefter mot han...

Skrevet

Ikke umulig jeg beholder den. Det vil tiden vise. Vanskelig å selge nå som våren nærmer seg. Har jo lyst å få med meg en hel sesong på bane, for det trenger jeg virkelig :lol:

Skrevet

Ikke umulig jeg beholder den. Det vil tiden vise. Vanskelig å selge nå som våren nærmer seg. Har jo lyst å få med meg en hel sesong på bane, for det trenger jeg virkelig :lol:

I år ser det jo ut som det kan bli noen E30 oppe der. De foregående årene synest jeg at det har vært mest kniving med gamle riskokere, sure golfer og volvo 240 med kappede fjærer og oppjustert turbotrykk. Kjenner at jeg begynner å glede meg nå, og håper det kommer mange med biler av riktig merke for å kjøre på banen denne gangen. Hadde vært morsomt med en 3-4 E30 M3 på samtidig f.eks :D

Skrevet

Jeg klarer nok ikke å holde følge med dere rutinerte ringrever, men moro blir det uansett. Jeg så ikke så mange BMW-er på Vårtreffet i fjor som kjørte på banen. Var samtidig på banen en stund med en annen E30 M3.

Min er forresten også sort ;)

Skrevet
Ha! Skal så være med på dette... Vet dere om Espen Nikko har solgt S4`en sin og kjøpt A5`en han snakket om enda? Må bare prøve meg på å måle krefter mot han...

Han har fortsatt S4´n:)

Skrevet
Jeg klarer nok ikke å holde følge med dere rutinerte ringrever, men moro blir det uansett. Jeg så ikke så mange BMW-er på Vårtreffet i fjor som kjørte på banen. Var samtidig på banen en stund med en annen E30 M3.

Min er forresten også sort ;)

Jepp, da sees vi i juni. Med M3 :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...