Neonz Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 må nesten lage side om go jenta mi, blir like forelsket ver gang jeg setter meg inn og brommer av går:P Gleder meg til ltt midlere vær! til sommer dekk! Har mange planer og drømmer om va jeg vil med bilen blant annet -Soting av ruter -Lakkering(Samme farge) -Kompressor(Drøm) -Manuel gir(Drøm) -Mørke lykter -Omregistering til personbil (koster 55 k den dag i dag) hadde vært kjekkt om noen kunne kommet med forslag og sånt ka jeg kunne gjortmed den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 hei og velkomme i touring gjengen! fin balje! er den senka framme? syns touringer kler hvite blinkere bak. er litt jobb da, men er verdt tid og penga Hadde også en drøm om å bygge om til manuell. og etter at jeg gjorde det, har jeg ikke angra et sekund! Blei en helt annen bil Fyr opp med mer bilder og drømmer! hvis du søker litt i forumet, finner du flere fine e34 stasjonsvogner til inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 utrolig mange E34 som mangler slepekroks dekslet i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Pen bil, få på noen sorte Hella lykter fremme og soting på rutene, pluss pene sommerfelger og riktig høyde, så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Der va gobilen din jo. Hiv inn flere bilder. (men vask bilen snart ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Grom bil med grom motor. Likte fargen veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 utrolig mange E34 som mangler slepekroks dekslet i fronten Dekslet på den siden har en åpning for luft og tempføler... Har et slikt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hadde vært kjekkt om noen kunne kommet med forslag og sånt ka jeg kunne gjortmed den Tøff touring! Hadde det vært min bil, hadde jeg satt i sort DE lykter foran, og lagt solfilm på rutene. Pluss hvite blink bak og kanskje M5 speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 hei og velkomme i touring gjengen! fin balje! er den senka framme? syns touringer kler hvite blinkere bak. er litt jobb da, men er verdt tid og penga Hadde også en drøm om å bygge om til manuell. og etter at jeg gjorde det, har jeg ikke angra et sekund! Blei en helt annen bil Fyr opp med mer bilder og drømmer! hvis du søker litt i forumet, finner du flere fine e34 stasjonsvogner til inspirasjon. Ja den er senka fremme, menne på bildene så ser den mye høyere ut bak en va den er(skal ta nye bulder) manuel ja, vurderer det sterkt menne virker så mye arbeid å sist jeg mekket på bil så va det ein astro å der va det ikkje så avansert, så er litt usikker på det. menne styrekulene i kassen min gir seg snart så jeg må nesten gjør noe, så vurderer å ta fly til tyskland eller sweden å hente meg ein delebil, hvor fikk du tak i di baklyktene til bilen din? di va litt sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Pen bil, få på noen sorte Hella lykter fremme og soting på rutene, pluss pene sommerfelger og riktig høyde, så er du der hvor finne jeg disse hella lyktene? sommer felger har jeg, skal ta bilde snart. menne ja høyden er ok den er bare på bilde så står den litt sån at rompa virker litt høy, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Grom bil med grom motor. Likte fargen veldig godt. takker! liker fargen veldi godt selv. tror det er ein farge som kom med v8 utgavene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 hadde vært kjekkt om noen kunne kommet med forslag og sånt ka jeg kunne gjortmed den Tøff touring! Hadde det vært min bil, hadde jeg satt i sort DE lykter foran, og lagt solfilm på rutene. Pluss hvite blink bak og kanskje M5 speila takker hvor finner jeg di speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Der va gobilen din jo. Hiv inn flere bilder. (men vask bilen snart ) vaske den.. det kan joo du gjør for meg!! menne ja syns eg vaske ann heile tiden eg.. e så forbanna mye drit på veien!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonz Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 snakket med ein noen mekanikere i nær området og ingen ville garantere meg at di fikk til og bytte styre kuler i og kassen blei god igjen etter på=( så nå vurderer jeg veldi sterkt å fere til svergje og kjøpe meg delebil med manuel! fekk også snakket med ein lakkerer(kompis) i dag, sko få good pris på full lakkering det va jo kjekkt:D fått tatt noen nye bilder av bilen i dag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 hvis du finner en delebil i sverige så vil eg gjerne kjøpe frontfangeren om det er en 540. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå