Gå til innhold

Neonz 540iat e34

Share

Anbefalte innlegg

må nesten lage side om go jenta mi, blir like forelsket ver gang jeg setter meg inn og brommer av går:P

Gleder meg til ltt midlere vær! til sommer dekk!

Har mange planer og drømmer om va jeg vil med bilen blant annet

-Soting av ruter

-Lakkering(Samme farge)

-Kompressor(Drøm)

-Manuel gir(Drøm)

-Mørke lykter

-Omregistering til personbil (koster 55 k den dag i dag)

hadde vært kjekkt om noen kunne kommet med forslag og sånt ka jeg kunne gjortmed den

u3oxim5j6cod0a1njrxh.jpg

figcd5uonv7gto99y6h3.jpg

hrnl6ftppwsecmi9n8pv.jpg

9gk7cayddd0fi5r9nckk.jpg

j7s7ibztc9k5iivni8td.jpg

t8tu09j5063b707sbral.jpg

o1tugnocm7vr21ywlnyb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei og velkomme i touring gjengen! fin balje! er den senka framme?

syns touringer kler hvite blinkere bak. er litt jobb da, men er verdt tid og penga :wink:

Hadde også en drøm om å bygge om til manuell. og etter at jeg gjorde det, har jeg ikke angra et sekund! Blei en helt annen bil :D

Fyr opp med mer bilder og drømmer! hvis du søker litt i forumet, finner du flere fine e34 stasjonsvogner til inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært kjekkt om noen kunne kommet med forslag og sånt ka jeg kunne gjortmed den

Tøff touring! Hadde det vært min bil, hadde jeg satt i sort DE lykter foran, og lagt solfilm på rutene. Pluss hvite blink bak og kanskje M5 speila :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkomme i touring gjengen! fin balje! er den senka framme?

syns touringer kler hvite blinkere bak. er litt jobb da, men er verdt tid og penga :wink:

Hadde også en drøm om å bygge om til manuell. og etter at jeg gjorde det, har jeg ikke angra et sekund! Blei en helt annen bil :D

Fyr opp med mer bilder og drømmer! hvis du søker litt i forumet, finner du flere fine e34 stasjonsvogner til inspirasjon.

Ja den er senka fremme, menne på bildene så ser den mye høyere ut bak en va den er(skal ta nye bulder) manuel ja, vurderer det sterkt menne virker så mye arbeid å sist jeg mekket på bil så va det ein astro å der va det ikkje så avansert, så er litt usikker på det. menne styrekulene i kassen min gir seg snart så jeg må nesten gjør noe, så vurderer å ta fly til tyskland eller sweden å hente meg ein delebil, hvor fikk du tak i di baklyktene til bilen din? di va litt sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil, få på noen sorte Hella lykter fremme og soting på rutene, pluss pene sommerfelger og riktig høyde, så er du der :wink:

hvor finne jeg disse hella lyktene? sommer felger har jeg, skal ta bilde snart. menne ja høyden er ok den er bare på bilde så står den litt sån at rompa virker litt høy,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff touring! Hadde det vært min bil, hadde jeg satt i sort DE lykter foran, og lagt solfilm på rutene. Pluss hvite blink bak og kanskje M5 speila :)

takker hvor finner jeg di speila?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der va gobilen din jo. :D Hiv inn flere bilder. (men vask bilen snart :? )

vaske den.. det kan joo du gjør for meg!!:D menne ja syns eg vaske ann heile tiden eg.. e så forbanna mye drit på veien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med ein noen mekanikere i nær området og ingen ville garantere meg at di fikk til og bytte styre kuler i og kassen blei god igjen etter på=( så nå vurderer jeg veldi sterkt å fere til svergje og kjøpe meg delebil med manuel! fekk også snakket med ein lakkerer(kompis) i dag, sko få good pris på full lakkering det va jo kjekkt:D fått tatt noen nye bilder av bilen i dag:D

geinua0bbk89ibwttan7.jpg

p0gbyj8okoe1ym2yuqvj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...