Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde helst håpet på og få solgt det samlet men.... Har lagt det ut på finn.no og der er det fler som bare ville kjøpe den linsa så jeg må vel gi meg... :P

sier 1000,- for linsa og den passer til D40 ja, men det er ikke autofokus..

Skrevet

hei igjen.. finner den ganske billi på nett.. kan du tenke deg å gå litt lavere i pris.. ligger helt nede på 1200kr nypris.. skjønner hvis du ikke vil det.. man får jo mye mer hvis man selger hele pakka.. men si ifra hvis du er int.

thomas

Skrevet

Billigste pris på Nikon D60 med 18-55 linse er 3495 kr hos NetOnNet. Ellers ligger kameraet på rundt 4000 kr med det minste objektivet.

Så prisen kan ikke sies å være dyr....

Er muligens intr i å kjøpe kameraet og det minste objektivet. Hva blir prisen på dette?

Er det tatt mange eksponeringer ca?

Fint brukt?

Noen riper og skrammer?

Kvittering?

Skrevet

Det er på grun av ekstra linse og minnekort...

Men desverre så ble kamera solgt sent i går kveld...

Det er ett helt sinnsykt godt kamera altså, så jeg anbefaler deg å vurdre å kjøpe ett. Hvis du vurderer speilrefleks, anbefaler jeg deg også å se på Nikon D90... En del stivere pris, men det er særdeles bra...

Skrevet
hei igjen.. finner den ganske billi på nett.. kan du tenke deg å gå litt lavere i pris.. ligger helt nede på 1200kr nypris.. skjønner hvis du ikke vil det.. man får jo mye mer hvis man selger hele pakka.. men si ifra hvis du er int.

thomas

Hvis du finner det så billig er det mest sansynlig bare huset, men det er uansett veldig billig så da er det bare å kjøpe og deretter kjøpe seg en linse.

Skrevet

thomas

Hvis du finner det så billig er det mest sansynlig bare huset, men det er uansett veldig billig så da er det bare å kjøpe og deretter kjøpe seg en linse.

tror du misforsto meg.. mente bare linsa..

men er alt solgt nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...