Ceylon Skrevet Mars 5, 2009 Skrevet Mars 5, 2009 HAr komplett m-tec 1 til salgs... Er ikke de som går opp på skjermene fra sideskjørt. Er helt og fint , trenger kun lakk. Kan bytte i en sperrediff til e30 Skrevet etter dette ble solgt.. kl 23.54.: Dette utartet seg desverre til å bli en ubehagelig erfaring, om dette er noe en trenger å ta lære av eller bare gjøre som jeg gjorde får være opp til dere å vurdere... Men jeg gidder ikke skrive at jeg tar forbehold mot noe som er 1% sjans for at kan skje.. her må hele tråden leses for å skjønne hva jeg mener.
erik2k3k Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 komplett vill vell mest sansynlig si front hekk sideskjørt og vinge rå styling dette....mtech 1 og 2 er d råeste som finnes til e30 .. mtech 1 og mtech 2 vinge passer jævla bra lykke til med salg
erik2k3k Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 ta nå i litt mer en dette... dette burde jo lett gå for 2-5k alt etter stand.. vokser ikke på trær vettu
m-alpin Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 vet jo det men står 250 i overskriften har facelift jeg så trenger det ikke!!
Ceylon Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 hehe... 300 notert Detter setter er gaske fint, trenger kun grunnig og lakk. ingen sprekker ol
Ceylon Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 hvis du gidder å sende byr jeg 1000+frakt Ingen problem å sende... 1000 pluss frakt er notert
Ceylon Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 1700+frakt... er greit for meg om det ikke tikker inn noe høyere innen imorgen kveld. Dette sendes på mandag til høyeste bud
Ceylon Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 komplett vill vell mest sansynlig si front hekk sideskjørt og vinge rå styling dette....mtech 1 og 2 er d råeste som finnes til e30 .. mtech 1 og mtech 2 vinge passer jævla bra lykke til med salg Takker.. stemmer at det ikke er vinge med da... mener det kun er en lite flipp på baklokket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå