Ceylon Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Bare sier ifra no hvis noen vil trekke budet sitt, kun forrhåndsbetaling. Orker ikke batale dobbel frakt forde noen useriøse ikke gidder å hente varene... Har vært medlem her siden 2006 og har hvertfall ikke løyet eller lurt noen her siden da. Så får det være opp til dere å stole på meg!!
laxen Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Bare sier ifra no hvis noen vil trekke budet sitt, kun forrhåndsbetaling. Orker ikke batale dobbel frakt forde noen useriøse ikke gidder å hente varene...Har vært medlem her siden 2006 og har hvertfall ikke løyet eller lurt noen her siden da. Så får det være opp til dere å stole på meg!! Går god for denna karen Aldri hatt en så hyggelig handel før, hehe. (Hadde jeg hatt penger , hadde jeg køpt det tvert.)
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 byr 2000 + frakt vist de er strøkent Er ikke 100% strøkent... Dette er fra midten av 80 tallet. Men som sagt ingen skader eller store rift i... Er hvertfall ikke noe serlig arbeid som må til for å få de 100% fine Jeg legger ut noen bilder av de i ettermiddag.
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 her er det med en fanger som m-tec front fangeren er skrudd fast i...
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Er sprayet hvitt for å letter se hvor det event kunne være sprekker.. de er hele og fine
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Da nærmer det seg slutt på budrunden... lar den gå ut kvelden. kl 12.00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå