Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Da nærmer det seg slutt på budrunden... lar den gå ut kvelden. kl 12.00 Trekker dette tilbake da det er noen som kansje skal legge seg tidlig i kveld. Setter heller budrunden til kl 22.00 Den som har det høyeste bud på tråden da får det ... (ikke pm)
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Da må jeg beklage på det sterkeste her.... jeg fikk pm av xtrain om å ringe han hvis budet gikk opp pga han måtte reise kl halv... så måtte ta budrunden med han på tlf.... Og seff så måtte internett svikte no de siste 20 min så jeg fikk ikke sett eller gidd beskjed om noe høyere bud. på det tidspungtet ledet xtrain... Men no setter begge to med inntrykket av å ha vunnet budrunden.
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Det er helt riktig... at det stod der. Men jeg prøvde å ta hensyn til begge to. No ser jeg at alle er med og våken... At internett datt ut samtidig som jeg lovet han å ringe han hvis budet gikk opp er noe jeg ikke kan ta å gradere meg mot. Dette er vel noe en hver kan forstå. Men han andre er like interessert i dette som deg så langt. Jeg syns det bare er riktig å la burunden gå nå til den som byr høyest ...
ihetrua Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 da er du en meget useriøs selger vist du mener at han har sjansen når de står svart på hvitt at den som leder på tråden da kl er 10 får de... inkl. at du skrev jeg fikk de uansett vist jeg var først kl 10!!! så vist du mener at denne budrunden skal fortsette så bør du ivertfall ikke påstå at du har noe godt rykte på deg å jeg gir deg ivertfall ikke et godt et! så hva blir de til?
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 da er du en meget useriøs selger vist du mener at han har sjansen når de står svart på hvitt at den som leder på tråden da kl er 10 får de... inkl. at du skrev jeg fikk de uansett vist jeg var først kl 10!!!så vist du mener at denne budrunden skal fortsette så bør du ivertfall ikke påstå at du har noe godt rykte på deg å jeg gir deg ivertfall ikke et godt et! så hva blir de til? Jeg skrev det JA... Men jeg ga han svar om at jeg ringte han hvis budet gikk opp før kl 10. Når jeg da går inn for å sjekke noe jeg ikke fikk sjans til pga internett detter ut så har jeg lovet to stk noe som går mot hverandre..... Uansett hvordan jeg snur på det ser jeg useriøs ut for den ene eller den andre. Uansett, siden begge er her no og kan svare ser eg det mest rettferdig at budrunden går ferdig mellom dere... så får jeg heller få dårlig rykte pga noe så uforskyldt som at internett datt ut idet jeg har lovet to ting som motstrider hverandre uten å vite at det kunne gjøre det fordi jeg ikke tok forbehold om at internett datt ut 20 min før budrunden ble avluttet.!!
ihetrua Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 les de du skrev da!!! den som vant på tråden skrev du tydelig! er vel ikke min feil at han ikke kunne få en venn til å sitte på nettet å by får han så nå bynner du å drite på draget... enten får jeg de eller ikke! få et endelig svar??? å slutt å tenk på lønnsomheten din fremfår ryktet du hevder er så bra!
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 og jeg legger til at xtrail ledet budet sist jeg så.... og det sa jeg til han og pr tlf. Så dere begge satt faktisk med intrykket av å ha vunnet budrunden. Kan skjønne at det er fustrerende... Men "xtrain" satt med intrykket av å ha vunnet akkurat som deg han og. Syns folk jeg er useriøs pga en sånn ting og ikke vil handle med meg... så værse god. Skal man gradere seg så for jævlig så må jo en gå inn å selge på qxl...
Ceylon Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Kem fan tror at internett skal dette ut 20 min før budrunden da. Rart, men xtrain forstod det...... selv om han faktisk er i samme situasjon som DEG. Han trodde han fikk det for jeg ringte han ikke opp før kl 10 og sa ifra at budet var gått opp. Jeg forholder meg til dere begge, men at du ikke forstår min situsjon at jeg faktisk bare ville gi der begge en sjans til å få det. Var ikke ute etter å være så forbanna grisk på bekostning av troværdihet. Jeg lovet to personer noe som mot alle ods viste seg å ikke kunne oppfylles. Gidder ikke krangle med deg, syns du er lite forståelsesfull. Så jeg selger dette til "xtrain" for 2500 som jeg syns ikke er for dyrt og samtidig under de 2700 han ga i bud over deg sist.. Ferdig med det !!
ihetrua Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 vist du virkelig ikke kan stå får en handel engang so burde du blitt nektet å selge ting her på bimmers.. har vert borti dårlige selgere før,men noe i nerheten av dette har jeg aldri vert borti.. så siden du er den desidert verste selger jeg har hatt kontakt men så kan du bare selge de til han andre får 2100 som han hadde vunnet med vist ikke jeg hadde bydd.. griskhet hjelper ikke alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå