Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ro ned kukken din du ihetrua", HØYESTE bud vinner, ALLTID. Han andre karen har som jeg kan lese bud på 2700,- hvis du vil ha dette får du by over. enkelt og greit. dette står mellom deg og han på telefonen nå, den som gir mest får dette.

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Må si du er en bitter mann... og grisk..? hvorfor tok jeg ikke da verken budet på 2600 eller 2700.

Eller du mener vel jeg skal bare gi det gratis kansje. alikevel ville du vel sagt jeg var grisk.

Skrevet

jeg har ikke tid til å sitte her å diskutere/krangle med deg.. min erfaring med deg er ikke bra...

va andre synest er opp til dem...

men stå får dine ord neste gang du selger noe så slipper flere å bli like bitre som meg :)

Skrevet
jeg har ikke tid til å sitte her å diskutere/krangle med deg.. min erfaring med deg er ikke bra...

men stå får dine ord neste gang du selger noe så slipper flere å bli like bitre som meg :)

Var hverfall ikke meningen. Prøvde så godt jeg kunne... hvis du leser tilbake så dreier dette seg nettop om at jeg uheldigvis lovet noe til begge parter som jeg ikke kunne verken kontrollere eller gi noe svar på pga internett datt ut på ett tidspungt jeg var avhengig av å ha det for å kunne stå for det jeg sa til både deg og xtrail, for som du ser selv... sist jeg sjekket før internett datt ut her ledet ikke du en gang.

HVA FAN SKAL jeg forheolde meg til.. ??

Derfor prøvde jeg å la budrunden gå videre siden dere begge var tilgjengelig. Men no avsluttet jeg pga du ikke gadd å sett deg inn i noen andre sin situasjon enn din EGEN...

Uansett solgt for 2500...!!

Takk Hylle..

Skrevet

de må vere 2 stk får å ha en budrunde og som tidligere sakt er ikke jeg interesert i en useriøs handel... dermed er de lenge siden budrunden ble avsluttet!

men neste gang hylle så stavest de ''kuken''

Skrevet

Det er ikke qxl dette her kompis,.

Han skriver at internettet hans datt ut i 20 minutter fra kl var 10, dermed fikk han ikke oppdatert han andre fyren på telefon, fordi han ikke visste hvilket bud som lå inne.

du legger inn et bud 2 minutter før tiden går ut, da sier det seg selv at det blir et problem.

du kunne bydd videre istedenfor og være en retard som sitter og byr 2 min før budrunden går ut, det er ikke et slikt oppsett for bud her på forumet og det bør du rette deg etter.

Du hadde sjansen til og by videre men ønsket ikke dette. da er det du som har et problem, ikke ceylon.

Skrevet

Må faktisk si at min erfaring med deg er dårligere enn trådstarter

Skrevet

Synd noen ble missfornøyd, men det er faktisk interesangt å høre hva andre mener om dette. Tar jeg VELDIG feil i forhold til flertallet her innretter jeg meg seff derretter forutsatt at de leser hele tråden før de svarer..

Skrevet
de må vere 2 stk får å ha en budrunde og som tidligere sakt er ikke jeg interesert i en useriøs handel... dermed er de lenge siden budrunden ble avsluttet!

men neste gang hylle så stavest de ''kuken''

Sry OT!

Men "ihetrua", løp hjem til mora di og grin a!

Skrevet

denne tråden hær vara da dagens ....:P

er nesten som det blir noe underholdende dette, utrolig hvor sint folk kan bli når det oppstår en liten missforståelse ingen kunne forutsett

syns denne stylinga blei solg jævla billig da,

vet folk som har betalt mer for mtech 1 i biter :P

Skrevet

Ja denne tråden tok jo helt av.

Ville bare si at jeg har snakket med Ceylon mye, og tviler sterkt på at det er karen som lurer folk her inne. Er endel snodige folk her inne gitt med mye sinne bygd opp inne i seg :lol:

Godt at de er i mindretall da hehe

Skrevet
Ja denne tråden tok jo helt av.

Ville bare si at jeg har snakket med Ceylon mye, og tviler sterkt på at det er karen som lurer folk her inne. Er endel snodige folk her inne gitt med mye sinne bygd opp inne i seg :lol:

Godt at de er i mindretall da hehe

Hallais Trond :D

Kjekt å høre det fra deg...

Var lenge siden no, må slenge deg på msn av og til vettu. :wink:

Skrevet
trudde ikke denne plassen var ment får å slenge dritt...

men de visest at mange har fritidsproblem

Er nok du som har tatt litt av her inne som har fått andre til å reagere så sterk på den bitre holdningen din ovenfor dette. Håper du heller tar lære enn å forsette å forsvare deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...