gisle s Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Bmw E30 320i til salgs.kom med bud! Bilen har nettopp passert 123000 km. Bilen er i god stand, den har vært i samme familie til jeg overtok den, og den er tatt godt vare på. Det er noen småskader i fronten på bilen, dette gjelder skjerm, panser, og støtfanger. Disse skadene var der før jeg kjøpte bilen. Bilen er i daglig bruk, og fungerer veldig bra, har aldri hatt noen problemer med den. Har en delebil: 2 dørs 320 denne kan følge med men ikke gratis. Alle delene som mangler er på denne. Bilen er godkjent til februar 2010. Ring for mer info! Tlf: 92435714 Ps: Fikk ikke til å legge ut bilder her, men annonse med bilder finner du på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 bilder selger int i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisle s Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Bilder ligger på autodb.no.. Bytte i evt hva? Mvh: Gisle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Denne kanskje http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2112310 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisle s Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisle s Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 18 k for en skadet 320 ? ??? og rustet..hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 18tusen for en 320 me skader og rust (4dørs) litt i overkant vel? men lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisle s Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Bmw E30 320i til salgs. kom med budBilen har nettopp passert 123000 km. Bilen er i god stand, den har vært i samme familie til jeg overtok den, og den er tatt godt vare på. Det er noen småskader i fronten på bilen, dette gjelder skjerm, panser, og støtfanger. Disse skadene var der før jeg kjøpte bilen. Bilen er i daglig bruk, og fungerer veldig bra, har aldri hatt noen problemer med den. Har en delebil: 2 dørs 320 denne kan følge med men ikke gratis. Alle delene som mangler er på denne. Bilen er godkjent til februar 2010. Ring for mer info! Tlf: 92435714 Ps: Fikk ikke til å legge ut bilder her, men annonse med bilder finner du på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gisle s Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Bmw E30 320i til salgs.kom med budBilen har nettopp passert 123000 km. Bilen er i god stand, den har vært i samme familie til jeg overtok den, og den er tatt godt vare på. Det er noen småskader i fronten på bilen, dette gjelder skjerm, panser, og støtfanger. Disse skadene var der før jeg kjøpte bilen. Bilen er i daglig bruk, og fungerer veldig bra, har aldri hatt noen problemer med den. Har en delebil: 2 dørs 320 denne kan følge med men ikke gratis. Alle delene som mangler er på denne. Bilen er godkjent til februar 2010. Ring for mer info! Tlf: 92435714 Ps: Fikk ikke til å legge ut bilder her, men annonse med bilder finner du på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Kan km.stand dokumenteres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg