Clerion Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Selges. 15" 7j Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Størrelse og pris på de krysseik-felgene?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 De er 15" 7j (= Pris er jeg usikker på, har du noen forslag? Gidder ikke selge de billig, da beholder jeg dem heller selv i tilfelle jeg skal bruke bilen på vinter`n noen gang =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Hehe,er vel mest interresant om det er billig da... Men aner ikke hva slikt er verdt egentli.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Pris på begge deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Problemet er at jeg ikke får solgt begge settene samtidig, må skaffe andre felger først eller få med noen flotte stålfelger når jeg kjøper =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hadde det vært sommerdekk på krysseikfelgene, hadde jeg kjøpt dem på flekken Men tror det blir litt dyrt å bytte til sommergummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Har tenkt tanken selv faktisk =p Hadde vært fett, men da må de shines. Hva hadde du gitt da? Hva kan noe slikt være verdt? Trenger litt guideing her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 2500 for krysseikene 3500 for de hvitlakkerte kantfelgene 5000 for begge sett + ett sett med stålfelger og dekk som passer E30 (forutsetter henting) / bud (= og jeg treeenger ikke selge, så om interessen er laber og budene like labre så blir de i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
545haj Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Kjøper muligens krysseikfelga, størrelse? Edit: såg det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Bøhøømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 De hvite er bytta i Borbet A (= Har krysseikene fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Hepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg