BMW-Anders Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Hei! motoren i min e34 535i har toppen ryki på.. jeg lurer på hvordan det er med motor bytte, har en 3.5liter ifra 635csi. men det er jo ett helt annet ledningsnett og det er jo ikke likkt med fordeleren. kan noen fortelle meg om dette er mye jobb og sette ned i denne motoren? passer alt på girkassa og alt sånn? er ikke helt fornøyd med den orig motoren som satt i den. gikk dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Tror jeg heller ville funnet meg en motor av rett årsmodell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 hmmm, ja.. vi veit ikke om det er topp pakning. men den blåser tilbake vann når vi lufter den også koker den når jeg begynner og kjøre.. viet du noe eventuell grunn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Så bytt topp pakning. Gjort flere ganger. Går fint på de der det. Husk å bytte toppboltene og.. Motoren vil vel passe rent fysisk er jo m30. Men er nok mer moderne innsprut osv. Så enig med knut finn deg en nyere motor så er det bolt on alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond (E38 740) Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Motorene går fysisk omhverandre, selv om de ikke er helt like. F.eks større innsugsventiler påE34'en. Er usikker på ledningsnettet, men ville nok bare byttet topp pakninga først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWdrift Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 jeg har topp vist du trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 toppen så ut som hadde vært med i krigen.. stor sjangs for att den har vært med på ett motor havari før.. forgie eier sa han hadde byttet topp.. toppen var ikke plan heller! blir nok inn med den andre motoren, bilen har aldri gått spess bra før heller så blir nok bytte mest sansynelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå