martsimo Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Har desverre solgt min kjære 7 serie til fordel for stasjonsvogn. Skal ikke ha sub i denne, så selger derfor min DLS Ultimate Irridium 12" i original kasse fra DLS med originalt gitter/beskyttelse. Denne er svært lite brukt og fremstår som 100% strøken. Dette er en skikkelig kraftplugg fra DLS som koster rett i underkant av 6000 for elementet uten kasse. Selger det samlet for 2500,- Spec på sub: http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_485 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 Ett bilde av kasse og gitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 Den kan prøves i Haugesund dersom det er ønskelig. Denne kan ikke sammenlignes med en sub i 1000-2000 kroners klassen, så må nesten prøves for å få riktig inntrykk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet Mars 24, 2009 Share Skrevet Mars 24, 2009 Kjøpt av meg,hefti plugg i damas opel Tigra,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå