///MFosse Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hei, som nevnt har eg fått eit enormt merkelig problem med bilen min. Når eg har kjøyrt ei stund (uansett temperatur ute og værforhold) så begynner det å lukte veldig! har kjent litt etter og lukten kjem ikkje ifrå Varmeapparatet. Det kjem mest sannsynlig får venstre forhjul/motorom venstre side ( altså førersiden) Det lukter som litt sviddgjødsel eller noe. skikkelig ekkel lukt, og det kommer etter at eg har kjørt i ca 5-6minutter ! Kan det være noe som ligger og tar borti dekk eller noe ? at det er gummi som lukter eller noe ?? Håper på kjapt svar, og gjerne kor alvorlig DU feilen kan være ! For NOE er galt
Tore Diesel Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Dersom du mistenker at det kan komme fra hjulet, kjenn etter om felgsenteret er varmt, etter å ha kjørt en stund til lukta kommer. Er felgen skikkelig varm da, så er det bremsene dine som ligger på.
///MFosse Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 OK ! Skal kjenne etter For det lukter litt mitt oppi motorrommet og, men lukten er mest intens på venstre siden av bilden, og ut av hjulet og skjermen der !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå