Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo...

Kjølevannet i beholderen på radiatoren går alltid tomt, så jeg må jevnlig sjekke og fylle på. Jeg har en STOR mistanke om at det er en leksje på radiatoren, da jeg ser på snøen at den er grønn foran på bilen.

Vil en radiator-tett kunne tette lekasjen hvis jeg finner den, og har noen en bra metode for å finne lekasjen? eller må jeg ut med skorta for å få en ny?

Hva vil eventuelt en ny radiator koste meg: BMW 520i Touring 1993

Skrevet

sporingsstoff?prøv å finn sprekken noen ganger funker det å lime som en midlertidig løsning eller å bruke radiator tett.men best er jo å kjøpe en som er tett å husk og sjekke alle slanger også.

Skrevet

Ny radiator koster 1932,- hos radiatorservice. 2289,- for automat, 2189,- for AC, og 2484,- for automat og AC.

Kjøp heller ny fremfor brukt sier nå jeg. Da du aldri vet når evt. en brukt vil slå lekk.

Skrevet

takk for mange gode svar.. men vet noen hvordan jeg vil finne hullet? sette trykk på radiatoren sikkert??

kjøper aldri brukt radiator, men en uorginal funker.. skal høre på BMW hva dem skal ha for en xD

Skrevet

Org. radiator er dyrt. GS skal ha 3315,- for vanlig, og hele 5800,- for AC. Da tør jeg ikke tenkte på hva de autoriserte BMW butikkene skal ha.

Men gå for uorg. Var de jeg oppga priser på i forrige post.

Men som du sier. Enten så må du prøve å finkjemme radiator der den sitter og se om du ser plassen det evt. drypper fra.

Beste er jo å trykkteste den, men dette koster igjen litt kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...