MeSs Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Vurderer å selge min BMW 320iA da hus er dyrt.. Update: Kan bytte i billigere bil med mellomlegg fra deg, E30 (2dører), e36 (2dører/cab) er interesant Kom med forslag til bytte, så kan du bruke din bil som delbetaling Bilen er en 2003 mod BMW 320iA, E46 Facelift. Den har servicehefte, solgt ny i Norge, 100% rustfri. Eu ok. Gratis omreg. Var inne på rustgaranti i Juli/august på Tronrud bil hvor di skiftet alle dører/panser/bagasjelokk og hellakkerte hele bilen.. Fortsatt rustgaranti på denne bilen! Veldig spesiell farge, ikke mange bmwer med denne lakken. Lys grønn metallic. Den har akkurat rundet 150 000km, og bærer ikke preg av det. Den ser absolutt helt ny ut. Utstyr er: Facelift front Bi-Xenon 18" M6 nye felger, på nye dekk 16" nye felger, på piggfrie bridgestone blizzak Sportsstoler Sportsunderstell Digitalt klimaanlegg Automat med steptronic og sportsmodus Avtagbart hengerfeste Handsfree, opplegg til tlf. DSC Antispinn Sentrallås (duh..) El.Vinduer Skiftet bensinpumpe og filter på 150 000km, og nye vinterfelger nå i feb 09. Hadde bilen på Naf-Kjøpstest før jeg kjøpte den, di fant ingenting galt. Aldri blitt røyket i. 160.000,- 924 09 779 Sms hele døgnet, ring mellom 16-23. Send sms eller ring istedenfor PM. Marius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 170hk 2.2 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Jeg er keen på en billigere bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Veldig pen bil til en bra pris, men jeg tror dessverre at fargen og automatgir "skremmer" flere potensielle kjøpere, dessverre... Uansett, lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Veldig pen bil til en bra pris, men jeg tror dessverre at fargen og automatgir "skremmer" flere potensielle kjøpere, dessverre...Uansett, lykke til med salget! Tusen takk Tror jeg burde lagt ut noen nye bilder, fargen er egentlig veldig fin!! Og med en gang man prøver nyere bmw med automatgir, så er det gjort. Jeg ville egentlig ikke ha automat selv, men ble nå denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2009 Her kommer det noen nye bilder Vanskelig å få frem fargen på bilder... Satt ned prisen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 1, 2009 Forfatter Share Skrevet April 1, 2009 Bumper denna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Fargen skremmer ikke meg iallefall automat har heller ingenting å si. herlig bil du har der, desverre så har jeg ikke råd lykke til med salget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Fargen skremmer ikke meg iallefall automat har heller ingenting å si. herlig bil du har der, desverre så har jeg ikke råd lykke til med salget!! Takk Fargen er kjempefin syns jeg, fortsatt ikke sett en lik på veiene. Bortsett fra en som selgern hadde skaffet.. Den har jeg ikke sett noe til etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 hei, kjenne er kompis som kjører rundt i en 1993 E36 Coupe Bilen er rullet 168 000 km ca Og den har orginal motor. Nytt luftfilter og effektanleg er satt på bilen. Den er av farge brokatrott metallic og har 2 stk hjulsett Han er villig til å bytte, men er ikkjke 100% sikker på at han skal ha en så ny bil då Er det av mulig interesse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 hei, kjenne er kompis som kjører rundt i en 1993 E36 Coupe Bilen er rullet 168 000 km ca Og den har orginal motor. Nytt luftfilter og effektanleg er satt på bilen. Den er av farge brokatrott metallic og har 2 stk hjulsett Han er villig til å bytte, men er ikkjke 100% sikker på at han skal ha en så ny bil då Er det av mulig interesse ? Ja, det høres bra ut det.. Nr mitt står øverst her. Jeg må selvfølgelig ha ett mellomlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg