Syvers Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hallo Jeg kjøpte denne bilen for over et halvt år siden, men har ikke fått somlet meg til å lage noen tråd før nå Fikk lappen den 26 januar så har blitt mest kjøring i det siste. Det er en 94 mod Is med svarte skinnseter,med elektrisk justering(sjeldent?)Når jeg kjøpt den var den veldig rotete og møkkete innvendig og vinterfelgene, men etter mye slit og endel timer ble det et bra resultat Fikk den billig fordi den er oppripa på den ene siden(hærverk) Skal lakkeres til våren samt senking og toning av ruter Det blir muligens nye felger og mtech frontfanger, det satt mtech diffuser bak på den når jeg kjøpte den. Den har rullet 235 k. Har satt på simons anlegg, alpine spiller, cadence 12" sub med porta kasse og kicker zx1000. Har og kjøpt øyelokk men de venter på lakkering
Simen! Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 ahh! Pen bil gitt Blir nok rå med m-frontfanger Lykke til videre!
Syvers Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 ahh! Pen bil gitt Blir nok rå med m-frontfanger Lykke til videre! Takk ja, håper økonomien tillater m-fanger går på skole enda så har ikke så veldig masse penger
skrape Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Pen bil heldig som har lappen hvertfall. Jeg har enda noen uker å vente til jeg kan kjøre is'en min
Syvers Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 hehe er godt med lappen.. Blir hellakkering etter påske gleder meg MYE til lakkering og sommerfelger Tror det blir bestilt Mtech frontfanger og til da..
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Ja det er jo ikke noe vits å bruke så mye penger på hellakkering, uten at det blir gjort de rette modsa først? Felga er helt greie, så jeg ville sagt 1. prioritert er M-tech fanger..
Syvers Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Hadde du sett den ene siden hadde du ikke sagt det Har vært meningen lenge at den skal lakkeres, men bestemte meg for å vente til etter vinteren
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Joda, ser den... Men du må hvertfall være helt sikker på at den har de delene du vil skal være på den så du slipper flere omganger med lakkering.. Tenkt noe på M3-speil eller facelift front feks? Tenkt på farge?
Syvers Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Ja det har jeg tenkt på Blir nok mtech fanger tenker jeg.. Blir den fargen som det er fra før Bmw swarch 2 eller hva den heter^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå