KrHeLl Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Hei, har en 325 e36 coupe fra 1994, og lurer på en del jeg fant bak sidebekledningen på høyre side. Det var en hvit boks med noe veske inni samt den hadde en tilkobling koblet til. (En eller annen nivå måler?) Bilde: noen som har en formening om hva dette kan være?
KrHeLl Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Fant just ut via koed at dette var noe til alarmen, et batteri. Kan dette stemme? Jeg har startsperre på min bil, kanskje alarm, men har ingen Alarm tute, noen som vet om dette er noe jallamekk fra forje eier eller om det er ekstrautstyr til min bil? Startsperra fungerer slik at jeg må klikke innpå en liten modul (som henger på nøkkelknippet) på en liten føler på siden av girspaken, der føleren blinker til jeg har tatt modulen nedpå, da slutter den å blinke og jeg kan starte bilen med nøkkelen.
KrHeLl Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Nei se der fikk jeg prøvd alarmen ja, trodde ikke jeg hadde alarm, selger sa ikke noe om det Men da lurer jeg på, om noen vet om det finnes/skal følge med sånn fjernkontroll for å lukke og åpne bilens sentrallås?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå