Gå til innhold

vurderer å selge min 320i e36

Rune89
 Share

Anbefalte innlegg

har ein 320i ståendes som trenger litt fiks.. vurderer å selge den for eg har lite tid og penger for tida. dessuten skal eg snart i militeret. eg kjørte utom vegen for litt sidan. då ødlagte eg den fine m fangeren og so har ein bærearm eller noko ved bakstillinga blitt skjeivt. for når bilen står på flatt golv ligger den litt til eine sida.. Det er litt rust nederst på førerdør og litt på kanalen på andre sida.. ellers ganske fin i lakken. det er to veldi små bulker bakl på eine sida. desse var der når eg kjøpte den. ellers er den 60/40 senka, m tech speigler, m tech bakfanger med lippe, ny m tech frontfanger. Det er effektanlegg og green filter på den. (men eksosrøyret som går til lyddemperen var veldi rusta så det tok eg av. må ha det nytt) det er nye fjører bak og nye fjører framme følger med. bra teknisk stand. eg kjøpte den for 60000 for ca et år siden. har omtrent ikkje kjørt den for eg kjørte utom vegen og skulle til å fikse på den og i mellomtida mista eg lappen=( no skal eg snart i militeret so derfor vil eg selge den om eg får rett pris..

den er burgunder (fin mørk rødfarge)

gått 221000

ta kontakt om du er interisert.

pris kan diskuterest

rune_gj@hotmail.com

48150258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...