SteffenM2 Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Har 2 stoler, Fører og passasjer stoler. Er rift i fører stol, i sideputa nede, i sømmen. Burde gå ann og sy sammen igjen. Sorte! Ellers greie, utifra det lille jeg har sett på de. Bilder kommer! Pris: Gi bud! TLF: 47304561 Mulig dette er M-Tech eller M3 stoler, da de har vannrette sømmer! Mvh, Steffen Guldager.
SteffenM2 Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Skal se om jeg får tatt bilder iløpet av dagen.
Alecken Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Dersom det er setene fra E30 M3 er jeg muligens interessert. Men må få se bilder..
theo.et Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 får vi se noen bilder, blir det litt lettere å komme med bud!
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Tatt noen bilder og tatt en nærmere titt på de i dag. På passasjer stolen er det en rift foran, under benstøtteputa, denne kan ikke sys uten at sømmen blir synlig, desverre.. Bilder kommer! Kun vasket litt over med wipes, men jeg tror disse stolene har potensiale!
hylle Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 hei, bytte i 750 diff? har også org stoler til 1602en din.
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Hehe, kan byttes imot penger.. Trenger cash sånn at jeg får sandblåst bilen min nå! Så må nok takke nei, sorry.
theo.et Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 funkel alt ellers med stolene? er det bare kosmetiske feil?
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 funkel alt ellers med stolene? er det bare kosmetiske feil? Så vidt jeg vet er det kun kosmetiske feil. Jeg har aldri fått prøvd det tekniske noe spesielt, men frem og tilbake skal iallefall fungere, det vet jeg. Kan sjekke vippe funksjonene og slikt i løpet av et par dager, iallefall før de evt. blir hentet/sendt.. Budet ligger nå på 2tusen, og jeg lar budrunden gå frem til torsdag 23.59.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå