AlXz Skrevet Mars 6, 2009 Skrevet Mars 6, 2009 Noen i nærheten som har et peilepinnerør og peilepinne til M50 E36 motor??? Haster veldig.., så henter fort Takk!
Morty999 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 tror "glenno" her har ett sånt liggendes da han netopp har satt inn e36 motor i sin e34, og da måtte han btte bunnpanne og da måtte den bytes også.. ring Glenn på nr 90880096
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 tror "glenno" her har ett sånt liggendes da han netopp har satt inn e36 motor i sin e34, og da måtte han btte bunnpanne og da måtte den bytes også..ring Glenn på nr 90880096 Thx Vet du hvor han bor forresten? Noen som har bilde av riktig peilepinnerør til E36 M50 ???
Morty999 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 han bor i hoksund /drammen. men jeg bor også her, og skal til moss/fredrikstad til mandag. så kanskje jeg kan ta det med
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 han bor i hoksund /drammen. men jeg bor også her, og skal til moss/fredrikstad til mandag. så kanskje jeg kan ta det med Snakket med han nå, og han har.., men blir et godt stykke å reise
Morty999 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 men er ikke du ifra spydeberg? jeg skal til moss på mandag. så kan ta den med m du skal ha
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 men er ikke du ifra spydeberg? jeg skal til moss på mandag. så kan ta den med m du skal ha Stemmer. Joda.., om jeg ikke får tak i noe annet før er det intresant Men skulle hatt motor i bil senest imorgen pga leid verkstedplass..
Morty999 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 aha. tett igjen med noe papir da. imens. går jo fint det. bare det ikke spruter ut. hehe
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 aha. tett igjen med noe papir da. imens. går jo fint det. bare det ikke spruter ut. hehe Tenkt tanken.. Men det skal være mulig å montere pinnen med motor i bil også.. Så da kan jeg jo starte å sette den inn.. Tenkte det var endel lettere når den er ute..
Morty999 Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 går nok liek fint å montere den mens motorn står i bilen.
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 går nok liek fint å montere den mens motorn står i bilen. Fint å høre det av flere Stikker bort til "nabo'n" og sjekker om dem har noe deler jeg Takker for hjelp folka
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Kan en av disse være riktig?? (Er ikke på samme sted som motor, så får ikke sjekket akkurat nå..) #1: #2: #3: #4:
AlXz Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 Ingen av dem passet For tynne alle sammen. (Alle disse er forresten til salgs..., ikke mine, men send meg pm om noen er intresert) Her er peilepinnerøret jeg har fra før, som selger sa kom fra E36 M50. Ser ut til at tykkelsen passet, og klarte å dytte det ned. Men usikker på om det blir riktig måling, og åssen jeg skal få festet det.. Fortsatt intresert i "riktig" peilepinnerør og bilder av dette påmontert motor
Glenno Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Mulig du finner ut av det ved sjekke online etk. Skal festes i brakket sjønner jeg det riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå