oddk Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 ja, jeg er jo på utkikk etter en e30 2dørs. men ingen som har ein de vil selge vel? jeg gir deg mellom 20 til 30tusen om den er grei. Kun 320, 323 eller 325 tar jeg imot:) hehe så bare si ifra om du har en du vil kvitte deg med? skriv gjerne til meg på mail, oddemannstil@hotmail.com og legg igjen et bilde der, så ser jeg på den og tar kontakt, men du kan jo gjerne skrive her også.. trenger bil veldig nå Snakkes;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Ja, dette begynner å ¨bli mangelvare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 En E30 2 dørs er ikke helt mangelvar, man må bare betale godt for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Finanskrisa gjør vel så penger er mangelvare også;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2009 jeg har litt penger, så har du bil så tell me:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Beklager, den er ikke til salgs:D Hvorfor ikke beholde iX'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 neeh, vil ha en bakhulstrekker rett og slett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 så om du har en til salgs, selg den til meg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddk Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 se her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå