Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en PIONEER AVIC-N1 som jeg ikke bruker lenger som jeg vil bytte i 17" eller 18" felger m/dekk til E36.

Spiller´n er i god stand, men er bittelitt treg når skjermen skal inn (ett lite dytt så går den). Er nok bare klemt litt på ramme tenker jeg.

Medfølger eske og ALT tilbehør.

Spiller av DVD, CD, CDR(W) ++

Har innebygget GPS men er bare med plate for USA, men får du tak i en Europeisk plate så kan du bruke det.

Har du liggende felger du skal selge/bytte ta kontakt så ser vi om vi blir enige. Må være i nærheten, Akershus - Buskerud - Telemark etc

Send PM.

Info: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... sh/AVIC-N1

m9vcmt04utpfzr0ws335.jpg

cb7mqil0w3j6ufzkks3o.jpg

yb9sd8tuatagzq9m5bzv.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Er mulig interessert i dine, buchern456.

Send meg PM med info om merke på dekk & felg.

Har akkurat kjøpt meg 17" M3 felger med vinter/helårsdekk, så kun 18" som kan være interessant ;)

Var en eller annen som sendte meg PM om bytte i flatskjerm, men hørte ikke noe mere og har sletta meldingen.

Er også interessant.

Skrevet

Er kansje litt greit å opplyse om at dette er en USA modell spiller, å at radioen ikke fungerer her i landet, å er du helt sikker på at det bare er å putte i en europa kartplate, de kjører med et annet koordinatsystem i USA på slike ting.

Skrevet

Det er en USA modell ja, kanskje ikke skrevet det godt nok.

Radio fungerer den, men ikke alle frekvenser (husker ikke akkurat hvordan, brukte ikke radio noe særlig)

Skrevet
Er kansje litt greit å opplyse om at dette er en USA modell spiller, å at radioen ikke fungerer her i landet, å er du helt sikker på at det bare er å putte i en europa kartplate, de kjører med et annet koordinatsystem i USA på slike ting.

Dette er tull, det er jeg som har eid denne spilleren tidligere og radioen fungerer faktisk utmerket!

Skrevet
Mye ska du ha for spilleren kontant da??

Er mest interessert i bytte i ett eller annet, men er lov å komme med bud på PM ;)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...