wagon Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 Har en PIONEER AVIC-N1 som jeg ikke bruker lenger som jeg vil bytte i 17" eller 18" felger m/dekk til E36. Spiller´n er i god stand, men er bittelitt treg når skjermen skal inn (ett lite dytt så går den). Er nok bare klemt litt på ramme tenker jeg. Medfølger eske og ALT tilbehør. Spiller av DVD, CD, CDR(W) ++ Har innebygget GPS men er bare med plate for USA, men får du tak i en Europeisk plate så kan du bruke det. Har du liggende felger du skal selge/bytte ta kontakt så ser vi om vi blir enige. Må være i nærheten, Akershus - Buskerud - Telemark etc Send PM. Info: http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/ ... sh/AVIC-N1
conan Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 4 stk av disse m sommerdekk? Eller 3 av disse, siste er felgen er skadet. Begge er 17 ".
buchern456 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 hei har disse til e36 med brukbare dekk nye i fjord da gå jeg 12000kr for felga med dekk
wagon Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Er mulig interessert i dine, buchern456. Send meg PM med info om merke på dekk & felg. Har akkurat kjøpt meg 17" M3 felger med vinter/helårsdekk, så kun 18" som kan være interessant Var en eller annen som sendte meg PM om bytte i flatskjerm, men hørte ikke noe mere og har sletta meldingen. Er også interessant.
Tommy Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Er kansje litt greit å opplyse om at dette er en USA modell spiller, å at radioen ikke fungerer her i landet, å er du helt sikker på at det bare er å putte i en europa kartplate, de kjører med et annet koordinatsystem i USA på slike ting.
wagon Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Det er en USA modell ja, kanskje ikke skrevet det godt nok. Radio fungerer den, men ikke alle frekvenser (husker ikke akkurat hvordan, brukte ikke radio noe særlig)
conan Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Da er det bra du helst ville bytte med butchern. For jeg trekker min.
2M@s Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Er kansje litt greit å opplyse om at dette er en USA modell spiller, å at radioen ikke fungerer her i landet, å er du helt sikker på at det bare er å putte i en europa kartplate, de kjører med et annet koordinatsystem i USA på slike ting. Dette er tull, det er jeg som har eid denne spilleren tidligere og radioen fungerer faktisk utmerket!
wagon Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Mye ska du ha for spilleren kontant da?? Er mest interessert i bytte i ett eller annet, men er lov å komme med bud på PM
wagon Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Beholdt (Har koblet den til da min andre spiller tok kveld, og ja radio fungerer fint)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå