joacim Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 (kina) "XS-Turbo" fra ssautochrome, denne er i teknisk bra stand, funger bra. Brukt på noen Autoslaom kjøringer, og 2 drifting løp. Følger med dele turbo som har ryki olje tetninge pga tett olje retur. Er en "t3/t4".. men er jo veldig stort eksos hus. med t3 flens! 3" V band ut. Super til billig/morro prosjekter. 1000 spenn, ved rask avgjørlse og kjøper henter i Nittedal ps. Bildene funger ikke akkurat nå, men kommer sikkert bare photbucket blir i farta igjen. Send PM Joacim
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 hmm:) får se hva slags flens jeg har på grenrøret nå, den lille dritten jeg har lader jo max som er 0,6 nå, og det er ikke nok hehe
joacim Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 hmm:) får se hva slags flens jeg har på grenrøret nå, den lille dritten jeg har lader jo max som er 0,6 nå, og det er ikke nok hehe Håper det er t3 da blir mere fart med denne.. Ps. Aldri ladet over 1 bar med den men det holdt masse vis for meg
joacim Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Skrevet Mars 7, 2009 yes.. ble en god del turbolag, men gikk bra!
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 turbolag er kos hehe. har ikke grenrørs flens og vbands klemma liggende som du også selger?
NeonMuffler Skrevet Mars 7, 2009 Skrevet Mars 7, 2009 hm, så først nå at jeg må ha ekstern wg også da dropper jeg det
joacim Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 kan sikkert sende, men er ikke veldig keen.. gi et bud på over 1000 så kansje jeg sender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå