-Marius- Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Selger m3 front fanger, kjøpt på gsbildeler for 2 mnd siden, ikke åpnet av plastik. Kjøpt for 2500. Den er laget i plast, slik orginal fangeren er laget. Dette er alternativ varen til gs. Selges nå for 1800,- grunnet andre planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 løse lister og cup spoiler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 er løste lister, men den lippen neders er fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter_m3E36 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 hallla. jeg trenger akkuratt den... hvor bor du? går den for 1400? takkker for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 går for 1800.- da jeg allerede har tapt 1500 på da forige kjøper var useriøs og jeg måtte betale frakt tur retur, Bor i fana. Send en pm vist du er interisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 1800 inkl. frakt? Send meg pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Har ikke hørt noe fra han som sa at han skulle ha den. SÅ DA ER DEN FORTSATT TIL SALGS. Pris kan diskuteres, men ikke noe skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 SOLGT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå