Z1 Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 http://www.dagbladet.no/2009/03/07/nyhe ... e/5186080/ Noen fra forumet ??? Ser ut som det er en ix mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 æsj da. det så ikke helt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charles Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 Det er ganske godt jobbet og komme seg ut fra den kræsjen der uten og ha livs truende skader. Hatt englevakt han der. Det er jo ikke en spesielt svingete vei og tror vel ikke han har prøvd på en forbi kjøring. Må vel ha vært stereoen eller noe som gjorde at han ikke fulgte med:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Mars 7, 2009 Share Skrevet Mars 7, 2009 så det der på nyhetene nå nettopp:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Oi oi, var ganske krølla den der. Husker jeg og mamma hadde heftig diskusjon om % sjanse for å overleve i forskjellige biler om man krasjet eller noen skulle krasje i deg. Kan tenke meg at han eldre som kjørte den andre bilen ikke er så fornøyd nei, man vet jo aldri. Så tok jeg og sammenligna min 520 (som jeg bare siklet på og maste om når vi diskuterte hvordan bil jeg skulle ha), sammenlighet med hennes Opel Corsa. Vi kan jo bare tenke oss hvordan Corsan hadde sett ut i denne type krasj. *vise til mamma* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Noe jeg vet helt sikkert er at mødre og bildiskusjon ikkje hører sammen uansett om man er 18 eller 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå