jonas Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 tenkte jeg skulle slenge opp noen biler av min 325 turbo. Har endeli fått bilen ferdig etter eit års jobbing på den. skal legge opp flere bilder senere Motor rommet, litt pynting igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 hojhoj ser meget bra ut..godt folk tar vare på de bilene, hadde vert gøy med specs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Specs på bilen: -m20b25 turbo, 318is stempel, holset hx55 turbo,Autronic smc, oringet blokk, sveist å portet topp etc -Motor bremset 602 hk på 2,2 bar -Gearkasse fra 3,0 m3 e36 -5 bolts understell, coilover fra e36 fremme, e30m3 bakstilling -e36 servo -nye powerflex foringer rundt om -Bremser fremme e36 m3 3,2 -Bremser bak e30 m3 -Weicher Sport helbur -Sparco Evo stoler -Sparco 3” seler -Fuelcell i bagasjerommet, aeromotiv a1000 pumpe Videre planer: S54b32 med kompressor. Motoren ligger klar, blir arbeid til neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 så 318is stemplene funker bra? tenkte jeg skulle bruke det i min b27 turbo. har du org råder? Fiin bil forresten=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Du har ikke noen videoer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 Denne videoen er tatt av han som bygde motoren i sverige. Han solgte den til ein kar i oslo, som jeg igjen kjøpte motoren med. http://www.youtube.com/watch?v=TTTF0UY4DJk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Sinnsykt, en av favorittfilmene mine på youtube. råfet bil!! hva måtte du gi for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 RÅ bil! Har sett den noen ganger på youtube.. må være artig å eige noe slikt? Drar vel nesten sykler også med den der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kul bil Hiv ut flere bilder da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 den filmen der har jeg sett mange ganger, men da har det stått 900hk på den i stedet for 600hk..men er fader meg råå lyd på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Rå bygge, det her. Hvordan går det å få effekten ned i asfalten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Rå bygge, det her. Hvordan går det å få effekten ned i asfalten? Syntes du det ser ut som om effekten går ned i bakken ? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå