AlXz Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hvordan skal kjøleslangene kobles.., hvilken slange skal hvor på varmeapp-register og ventil?? Kommer to slanger fra motor, og 3 tilkoblinger til register + 3 til ventil. Noen som kan hjelpe meg??
Ballder Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Tror det er slik det skal være i utgangspunktet faktisk. Varmt vann fra motor inn i bunn på den med 3 tilkoblinger, og den andre slangen inn på returen til motor.
AlXz Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Tror det er slik det skal være i utgangspunktet faktisk.Varmt vann fra motor inn i bunn på den med 3 tilkoblinger, og den andre slangen inn på returen til motor. Hmm... Varmt vann fra motor.., hvilken av slangene er dette? Den ene slangen fra motor kobler jeg til røret i bunn av ventilen og det andre fra motor til varmeregister-slangen helt til venstre?? Så kobled de to slangene som er med på bildet til de to på oppe på ventilen?? (Riktig den som sitter der??)
Azeton Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Du har også en slange som kommer i bakkant fra topp.. Denne skal plasseres der det mangler en slange helt til venstre. Beklager sendt svar.
AlXz Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Slangen nederst på ventilen.., hvor kommer denne fra?? Slangen du nevner i bakkant av topp.., går ikke den langs torpedovegg omtrent?? Noen som kan forklare meg bra de to slangene som kommer fra motor, hvilken av disse som skal hvor? (Gjerne hvor den går så jeg lett ser det ) Motoren kommer forresten fra en E34. Vet ikke om det er noe forskjell på slangene.., var litt lang den ene, men den kutta jeg bare til.
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Noen med 6syl som kan sjekke ?? Hva vil skje om motorens to slanger byttes om..? Da vil vannet gå inn der det skulle kommet ut av varmeapp og ut der det skulle gått inn i varmeapp?? Eller vil det oppstå noe problemer på den måten???
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Noen som gidder sjekke dette?? Om man skulle få byttet om de to slangene fra motor.., hva vil skje isåfall?? Mye jobb å plukke av innsug for lettere å komme til??
Warsteiner Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Bytter du om slangene til varmeapparatet får du ikke varmluft i kupeen.. Var hverfall slik på min E30. Aner ikke hvor slangene skal stå til deg så det kan jeg desverre ikke hjelpe deg med..
AlXz Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Til nød løsning kan jeg vel bare koble sammens motorens to slanger midlertidig? Da er ikke varmeapp/ventil tilkoblet i det hele tatt.., men motor vil vel ha god nok kjøling likevel???
Ballder Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Funker gull det. Har gjort det selv, og var borti et extremt svensk turbo bygge (e30) der det også var gjort, da det ikke var varmeapparat i bilen.
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Her er de to slangene på motoren. Noen som kan fortelle meg hvor hver av disse skal? Det er sånn at en av de skal nederst på ventilen, og den andre skal på røret helt til venstre fra varmeapp/register i bilen?? Noen som kan bekrefte om dette er riktig?? At den slangen øverst på bildet av motor skal inn på det nederste røret på ventilen, og slangen nederst på motor bildet skal inn helt til venstre i varmeapparat/register ??? Tusen takk!
Fliid Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Når du løsner slangene fre teipen så gir det seg selv. ETK er noe dritt.. http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/29874.gif
AlXz Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Når du løsner slangene fre teipen så gir det seg selv. Ikke helt Er ikke helt riktig lengde på E34 slangene til E36.. Sjekket opp at delnr ikke er likt også. Men tror jeg har løsningen i forrige inlegg?
Fliid Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 La ikke merke til linken din. Ja, løsningen er der.
bimmer 3 Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 den slangen som det er skjøta på flere slanger, de små som går til innsuget å greier, den slangepakka skal rett inn på torpedoveggen, altså rett inn på registeret. den fra toppen skal inn i bunn på regulatoren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå