Gå til innhold

stor basskasse i e36!!


Anbefalte innlegg

Sedan du har? Baksetene er bare "dyttet" på plass, så det er bare å trekke de ut. Begynn gjerne med seteryggen å ta tak øverst å dra den fremover. Du ser hvordan de er montert etter hvert som du løsner de.

Men såfremt du ikke har nedfellbare bakseter kan du nok glemme å få kassen inn igjennom kupeen pga. platen som sitter bak seteryggen.

Vet ikke om du allerede har funnet ut dette, kunne kanskje virke sånn på det forrige innlegget ditt.

Ang. strømkabler er det jo bare å drille et hull i plata og legge inn en slik gummipute eller hva jeg skal kalle det. (slike som er festet i stålet der ledningene går gjennom torpedoveggen). Det er mulig du allerede har en slik en plass på plata, det hadde jeg. Går vel noen ledninger gjennom plata fra før av.

Var selv inne på tanken å skjære ut deler av den plata for å få lyd inn i kupeen, men jeg droppet det mtp. at den kanskje fungerer som en slags avstiver, men det vet jeg ikke sikkert.

Løsningen min ble heller to mindre kasser istedet for en stor. :)

Huff, dette innlegget ble unødvendig langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips hvis du ikke har bakseterygg med midtarmlene, den plata som befinner seg i midten av konstruksjonen til bakseteryggen kan du banke ut med hammer og meisel eller lignende, er bare punktsveiset. Du skjønner hva jeg mener når du fjerner bakseteryggen. Ved å gjøre dette vil du få trykket inn i kupeen, ihvertfall fram til du monterer seteryggen igjen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, tviler litt jeg... har en 2*12" kicker i min coupe, jeg reiv ut alt av bakseter, fikk den ikke inn om det så smalt, pga. det er en slags bøyle under hattahylla der, der tok min kasse i... så da måtte jeg demontere alt bak i bagasjerommet, inkl. pakning, reservehjul å jekk, deksler, alt. Da smøyg den akkuratt inn me litt makt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...