TOREBMW Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 mange nysjerrige folk gitt.betyr vel lite om den er norsk eller ikke så lenge delene er bra
Scorn Skrevet Mars 28, 2009 Skrevet Mars 28, 2009 Har du en BMW Business cd spiller som passer i en E39 98 modell? (ønsker erstatte kassettspilleren)
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Har du en BMW Business cd spiller som passer i en E39 98 modell? (ønsker erstatte kassettspilleren) Nei dessverre har jeg ikke det.
M3 Yngve Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 Er det en norsk eller importbil? Norsk bil? Hvorfor selges den i deler?? Hvorfor lure på det?? Flere andre som lurer på det, og du har ikke svart. Hvorfor ikke svare?? Du svarer ikke på hvorfor lure på det!! d Dette er dele salg, skal ikke selge bilen. Er Norsk og skal bygges om til M5, derfor selge ALLE delene, skal kun bruke krossen. Fornøyd nå?
Gaupås'n Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Jeg trenger motstanden til klima anlegget Kan du skaffe en sånn?
Flaete Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Viskosekobling skifta på den i det siste eller? Pris?
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Jeg trenger motstanden til klima anlegget Kan du skaffe en sånn? Det kan jeg sikkert, hvor sitter den??
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Viskosekobling skifta på den i det siste eller?Pris? Hm, hvem og hva er det?? Er det den på girkassa? Eller på vifta? Eller noe jeg ikke vet om? Vet ikke om noen av dem er bytta før.
Magnus F Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Har du venstre speil? trenger egentlig bare speilglasset. Og hvordan armlene har du sånn som kan skyves fram eller fast med rom under?
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Har du venstre speil? trenger egentlig bare speilglasset. Og hvordan armlene har du sånn som kan skyves fram eller fast med rom under? Har vel sikkert et speil ja. Må sjekke det om armlene.
JoeNasty Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 mange nysjerrige folk gitt.betyr vel lite om den er norsk eller ikke så lenge delene er bra Jeg spurte da ledningsnettet er annerledes på tysk og norsk bil. Det meste ligger klart til f eks elektriske seter ol i norsk bil. Jeg har selv tysk bil og trenger da litt av det ledningsnettet. Ellers er det vel ingen forskjell på de vil jeg tro.
Erik S. Skrevet Mars 29, 2009 Skrevet Mars 29, 2009 Kan du skaffe posen rundt håndbrekket i lyst grått skinn?
M3 Yngve Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Kan du skaffe posen rundt håndbrekket i lyst grått skinn? Den har nok blitt kastet på de andre bilene, og koster ikke mye ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå