pewny Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Hallo, jeg kjøpte meg denne 520im20en for ca 3-4 uker siden .. har gått 203.000 km fikk den for 12tusen.. noe jeg syns var billig så lenge den lå ute til 20... jeg har ikek fått tatt noe bilder av den selv så har bare bilder fra annonsen.. kom med tips til hva som kan gjøres det som var galt med bilden når jeg kjøpte den: Venstre passasjer dør ville ikke opp ( fiksa ) Varmeapparatet funka ikke ( fiksa ) Viftestyringen funka ikke ( fiksa ) lys på høyre siden funka ikke ( fiksa ) ryggelys funka ikke og noen andre små feil.. men det meste er fikset , og har ikke kostet på bilen noe annet enn ei kanne med spyleveske og bensin;) Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 glemte og nevne rusta på skjerbuen og tanklokket, men det skal fikses det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Kjempebil d der! den første? Mye god bil igjen der! Holder ei stund til den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ja er første bil skulle jo hatt 24v men holder vel med 12 en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 ingen som har noen tilbake melding om hva jeg kan gjøre, åssen felger jeg skal sette på osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 få på ett tanklokk. Hviteblinklys er ikke alt for dyrt å gjør mye for bilen. kjøpe ferdig eller lage eget eksosanlegg med 2x 2.5" stusser gjør seg også. M5 felger kler altid en 5 serier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Blodsenk og noen feite kantfelger, sorte blinklys hele veien og sorte hovedlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Hvite blinkers til E34 selges på biltema;) Eg har mine der ifra...funker helt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laarsj Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 hei har 17 rondell dæ gjør seg jo bra på bmw. bred kant også åsså har jeg hvite blink fram og bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 jeg skal ha hvite blinkers og felger, skal nok også gjøre noe med stussen bak, dobbel eventuelt. er det noen som har speilglasset på venstre side sorte plasten som skal sitte rundt dørhåndtaket på venstre side , lister underdørene, og tanklokk mekanismen, festet mitt er knekt... så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 vaska den idag: ) kom forbi en lastebil likefør bilde ble tatt og spruta ned bilen i sørpe .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 E34 fortjener kantfelger og 40/20 senk. Men du har jo et greit utgangspunkt der, så det er jo bare å begynne i det små. Mitt råd er å ta det tekniske først og så la det kosmetiske komme etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 fin bil ligg ut bilde av min med senk og kant felg .. blir så mye finere dei e34ane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 ja enig, jeg skal EU godkjenne bilen før jeg skal begynne med utsende på den! men vært på utkikk etter Rondell D58 , men ikke mange som vil kvitte seg med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 hva bør jeg kjøpe av blinkers? sota klar eller hvite? også er det noen som har selve tanklokk mekanismen ? altså den plasten som dekselet sitter i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå