fendross Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 slenger ut noen bilder av tralla mi før og etter overhaling.. FØR planen var og bytte farge, så ble full demontering shadowline ble det også fargevalget blei en orginal bmw farge..Graphit met, 342 lakkerte senteret på felgane svart også slutt resultatet:)
Torst1 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 pen e34:D sort senter på rondell ble pent! men du skulle hatt dobblet utblås på eksosen;p
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 ser veldig bra ut det du har gjort med bilen! har du bekjente som lakkerer eller? hva slags senk har du? du har ikke tilfeldigvis problemer med subbing?
fendross Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 takk for det:) ee ja, blir dobbelt utblås snart, måtte bare slenge sammen no eksos pga den bråka for mye på EU kontroll senkinga er 20mm foran, men bak var jeg litt for ivrig med vinkel slipern.. hvor kan jeg få tak i noen greie coilovere, til en grei pris? den subba litt, men var bare og hamre litt på hjulbua så var det problemet løst:) lakkeringa har jeg gjort selv siden jeg jeg jobber som det;)
fendross Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 fler bilder fra oppussinga her http://s43.photobucket.com/albums/e397/ ... oppussing/ litt dårlige bilder pga de er tatt med tlf
EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Kjempeflott E34 Likte fargevalget ditt veldig godt. Kjøp 40/20 senking, det er perfekt på E34 med Rondell.
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 20mm bare? jaja. ser bra ut. jeg tenkte jeg skulle hande FK coilovers hos Polardego her på forumet. han har en tråd på "bmw deler selges". og han har veldig gode priser på FK settene ihvertfall. selvgjort er velgjort er det ikke det de sier? du tar ikke tilfeldigvis oppdrag på kveldstid?
lloydsb Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Pent! riktig mods nesten helt til slutt.. syntes du gjore en stor tabbe med å lakke senter på felgene black.. Black on black passer ikke! men tydlighvis noen flere enn deg som liker det
fendross Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 20mm bare? jaja. ser bra ut. jeg tenkte jeg skulle hande FK coilovers hos Polardego her på forumet. han har en tråd på "bmw deler selges". og han har veldig gode priser på FK settene ihvertfall.selvgjort er velgjort er det ikke det de sier? du tar ikke tilfeldigvis oppdrag på kveldstid? 20mm er egentlig litt lite, den er lite stuka nå, så har lyst på coilovere for og få den perfekt.. tar a no oppdrag vettu, men er jo litt begrensa.. hva tenkte du på?
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 vel, jeg sitter og spekulerer litt på om jeg skulle lakkere bilen og felgene sorte. kjøpte akkurat noen schmidt hjul, og tror de kommer til å kle sort senter rimelig bra. og personlig er jeg stort fan av "black on black". hadde opprinnelig tenkt å kjøre samme linja som du har gjort. med sort senter på rondellene, for så å sende dem inn for å få polert opp kanten.
fendross Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 vel, jeg sitter og spekulerer litt på om jeg skulle lakkere bilen og felgene sorte. kjøpte akkurat noen schmidt hjul, og tror de kommer til å kle sort senter rimelig bra. og personlig er jeg stort fan av "black on black". hadde opprinnelig tenkt å kjøre samme linja som du har gjort. med sort senter på rondellene, for så å sende dem inn for å få polert opp kanten. jaja, skjønner..åssen farge er det på bilen fra før? det er mye jobb og vil jo seff koste litt da..jeg brukte selv en uke, da jobba jeg fra 4 til 11-12 vær kveld.. men det med og polere kanten på rondellene er egentlig simpelt og gjøre selv.. autosol og en liten polerings maskin gjør susen.. brukte ca 5-10 min på hver felg, og se resultatet.. og det holder seg blankt lenge etter sterk avfetting og svamp vask så dem slik ut, med de typiske bremse støv merkene.. og etter etter polering er de utrolig lett og holde ren kanten, så er bare og sette seg ned og polere..
S.Hafsmo Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 regner ikke med å få noe gratis nei. ca. pris kunne du tenkt deg å ta om noe slikt skulle bli aktuelt? bilen er Orientblau metallic, men siden jeg har nytt koffertlokk, glassfiberpanser, snart m-tech/acs side og hekk, pluss at front skal lakkeres helt ned, nærmer jeg meg hellakkering med stormskritt. og om jeg først skal koste på kjærre noen nye lag lakk, kunne jeg jo like greit bruke fargen jeg liker best. så jeg driver å lukter litt rundt på hva folk kan tilby av lakkering. har allerede fått tilbud fra den "lokale" lakkeringslinja. men er litt skeptisk til studenter.. må man ikke få vekk klarlakken for at autosolen skal ha noe effekt på felgkanten?
fendross Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 er såpass ja.. glassfiber panser vanskelig og få fint da, men det går seff:) hørtes ut som mye jobb.. det blir fort 13-15 lapper altså.. ville vært litt skeptisk til og sende den bort til studenter, ikke no jeg ville gjort værtfall:p det er ikke klar lakk på kanten på rondellene, det var det i så fall ikke på mine, det er polert aluminium..
S.Hafsmo Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 hadde sett for meg rundt 15k ja. er glassfiberen så vanskelig å få fin altså? når du tok bilen din, var det inkl. mye rustpussing og evt. sparkling før lakk? eller bare demontering, nedrubbing og lakk? er det ikke klarlakk? mener da å ha hørt at det var det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå