omr Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Tenkte å legge ut litt bilder av jordbilen min. Er lakkert som en Warsteiner BMW. Bilen er en e30 320i med Turbo, brukes hovedsaklig på jordet. Skulle gjerne hatt selve warsteiner logoen, så hvis det er noen som veit om hvor jeg kan få tak i den, så skrik ut.
Mr.Silver Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Det må jeg si var litt av en bil til å rase på ett jorde med...
knut_olestad Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 http://www.brandsoftheworld.com/search/ ... 67461.html
Klinz Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Såg jo grei ut den, dumt og bruke den på jorde. selge den til meg??
Bmwfanatic Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 haha, den så jo tøff ut den da, med litt motor også
lloydsb Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 skam og ikke bruke noe slikt på veien! jordebil er i mine øyner en lØEn jevla dritt bil som piskes litt før den skal dø.. Kan, eller får ikke lov og bruke den som jordebil! men regner ikke med den blir behandlet sånn som man pleier og behandle jordebiler:P
Dan327t Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Doner skjørtene til meg før dem ser helt jævlig ut a=)
B3KK15 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 vil vel anta han kjører som på ett banetreff siden dette virker som ett litt seriøst bygge.
JonasD Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Det må jeg si var litt av en bil til å rase på ett jorde med... Kunne ikke sagt det bedre
Just-turbodiesel Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 skam og ikke bruke noe slikt på veien! jordebil er i mine øyner en lØEn jevla dritt bil som piskes litt før den skal dø..Kan, eller får ikke lov og bruke den som jordebil! men regner ikke med den blir behandlet sånn som man pleier og behandle jordebiler:P da er jo en e30 midt i blinken!
h4ns3n Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Ja denna kan ikke vært mye brukt på veien da jeg ikke hadde den villeste anelse om at detta fantes på nes.. jeg bor på nes:P
oddis Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Fint du tar ansvar og bruker bilen med den fæle stylinga på jordet, så er vi kvitt enda noen fangere og sideskjørt fra Satans Stylingfabrikk AS
Trond.S Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Fint du tar ansvar og bruker bilen med den fæle stylinga på jordet, så er vi kvitt enda noen fangere og sideskjørt fra Satans Stylingfabrikk AS Kunne ikke sagt det bedre selv! Må være morro med turbobil på jorde. Gi gass Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå