Gå til innhold

BMW E30 Warsteiner jordebil turbo+videoklipp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å legge ut litt bilder av jordbilen min. Er lakkert som en Warsteiner BMW.

Bilen er en e30 320i med Turbo, brukes hovedsaklig på jordet.

117_CIMG0484_1.jpg

117_CIMG0494_1.jpg

117_CIMG0493_1.jpg

117_CIMG0495_1.jpg

117_CIMG0521_1.jpg

117_IMG_0148_1.jpg

Skulle gjerne hatt selve warsteiner logoen, så hvis det er noen som veit om hvor jeg kan få tak i den, så skrik ut.

Skrevet

skam og ikke bruke noe slikt på veien! jordebil er i mine øyner en lØEn jevla dritt bil som piskes litt før den skal dø..

Kan, eller får ikke lov og bruke den som jordebil! men regner ikke med den blir behandlet sånn som man pleier og behandle jordebiler:P :(

Skrevet
Det må jeg si var litt av en bil til å rase på ett jorde med... :lol:

Kunne ikke sagt det bedre :P

Skrevet
skam og ikke bruke noe slikt på veien! jordebil er i mine øyner en lØEn jevla dritt bil som piskes litt før den skal dø..

Kan, eller får ikke lov og bruke den som jordebil! men regner ikke med den blir behandlet sånn som man pleier og behandle jordebiler:P :(

da er jo en e30 midt i blinken! :lol:

Skrevet

Ja denna kan ikke vært mye brukt på veien da jeg ikke hadde den villeste anelse om at detta fantes på nes.. jeg bor på nes:P

Skrevet

Fint du tar ansvar og bruker bilen med den fæle stylinga på jordet, så er vi kvitt enda noen fangere og sideskjørt fra Satans Stylingfabrikk AS

Skrevet
Fint du tar ansvar og bruker bilen med den fæle stylinga på jordet, så er vi kvitt enda noen fangere og sideskjørt fra Satans Stylingfabrikk AS

Kunne ikke sagt det bedre selv! 8)

Må være morro med turbobil på jorde. Gi gass :)

Hilsen Trond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...