Bmw-Sten Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Jeg har en bmw e46 320da Facelift 2002 som jeg har tenkt å selge. Bilen går utrolig godt til å være bare 150hk å 330nm. bilen er som ny innvendig. skal lakke interiør llistene i samme farge som bilen snart. har satt inn en pioneer 4000 din 2 dvd-spiller men er noen små plokk før jeg kan sette på rammen å alt. har 2x10 alpine x-serie subwoffere å 2 alpine forsterkere. har bygd litt i bagasjerommet men det er et stykke igjenn før det blir ferdig. har bytte sånne små ting som carbon eblem, hvite blinkere med silver pærer, byttet låse pinnene i dørene. bilen er i utrolig god stand. bilen er gått 179000km snart. bilen har 19" vertini regency 235-35, å har 17" borbet felger uten dekk. kåm med bud nommeret er: 99502087 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Bilder og utstyrsliste hadde gjort seg. Sedan eller touring? Servicehistorikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Sten Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 det er en sedan, med alle servicer. den har: antispinn ESP Oppvarmede seter Cruis kontroll Air Condition Midtarmlene Elektriske speil Kjørecomputer ryggesensor regnsensor automatisk innvendig og utvendig avblendbare speil svart skinn interiør multifunksjonsratt xenon i nærlys angel eyes automatgir triptronic elx2 vinduer førstehjelps skrin under passasjer sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg